بهره برداری از سوییچ اپراتوری تی‌تک در مراسم رونمایی از پست اول

بهره برداری از سوییچ اپراتوری تی‌تک در مراسم رونمایی از پست اول

پست اول فعالیت رسمی خود را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۲مهرماه آغاز کرد. در مراسمی که دیروز در محل اتاق بازرگانی ایران برای رونمایی اولین اپراتور خصوصی پست ایران برگزار شد، محمد حسن کرباسیان، مدیرعامل پست اول گفت: «این اپراتور با تکیه بر سوییچ پستی خود امکان دریافت اطلاعات فعالین پستی را داراست و با استفاده از قابلیت‌های مختلف آن، اطلاعات مورد نیاز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را نیز به صورت آنلاین در اختیار آن سازمان قرار خواهد داد.»

به گزارش روابط عمومی شرکت تی‌تک، این سوییچ پستی توسط این شرکت توسعه داده شده و مطابق با بررسی‌های انجام شده این سوییچ اپراتوری، قابلیت دریافت و تحلیل ۱۲۰۰ درخواست در ثانیه را داراست و امکان تجهیز به سامانه یادگیری ماشینی ( Machine Learning) تی‌تک نیز در آن تعبیه شده است.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/fi51 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی