راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران
آرشیو سالانه

۱۴۰۴

اسنپ‌پی رکورددار تجارت الکترونیک ایران؛ ۶۵۰ هزار سفارش ۴ قسطه در یک روز و ۵.۳ همت فروش در کمپین جمعه پرتخفیف

کمپین «جمعه‌ پرتخفیف» اسنپ‌پی در پاییز ۱۴۰۴، چهارمین سال برگزاری این کمپین در تقویم خرید آنلاین ایران بود؛ کمپینی که نشان می‌دهد اسنپ‌پی امروز بازیگر اصلی تجارت الکترونیک ایران است و جایگاه بزرگی برای رشد شبکه‌ای از فروشگاه‌ها فراهم کرده

حضور مشتریان وفادار بیمه‌بازار در این شرکت به بهانه روز بیمه و روایت آنها از خرید آنلاین بیمه

امسال به مناسبت روز بیمه، بیمه‌ بازار میکروفن را به دست کاربرانش سپرد؛ کاربرانی که تجربه‌های واقعی‌شان سال‌هاست مسیر خرید بیمه در این پلتفرم را معنا می‌دهد. در فضایی صمیمی تعدادی از مشتریان وفادار بیمه‌ بازار با حضور در دفتر این شرکت،

پوش نوتیفیکیشن آراد؛ نقش و مزیت رویکرد بومی آراد در مقیاس اپراتوری

در سال‌های اخیر تصویر ارتباط بانک‌ها با مشتریان به‌ظاهر تغییر چندانی نکرده است؛ هنوز هم بسیاری از تراکنش‌ها با پیامک به اطلاع کاربر می‌رسد و هنوز بخش زیادی از ارتباطات دیجیتال بانک وابسته به کانالی است که بیش از یک دهه ستون بانکداری

نگاهی به نقش تجارت الکترونیک پارسیان در توسعه سیستم پرداخت کهربا و پرداخت بدون کارت

سیستم نوین کهربا با پتانسیل تحول‌آفرینی در خدمات پرداخت، می‌تواند منجر به بهبود فرایندهای پرداختی و تجربه مشتری شود. در همین راستا شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) به عنوان یکی از پیشروان پیاده‌سازی این سیستم، نقش کلیدی در توسعه

همکاری مشترک مانیرو، دیجی‌کالا و بلوبانک برای ارائه سرویس اعتبار خرید کالا بر پایه دارایی ارزی

مانیرو از راه‌اندازی سرویس «اعتبار خرید کالا» خبر داد؛ سرویسی که با همکاری بلوبانک و دیجی‌کالا طراحی شده و امکان فعال‌سازی اعتبار خرید را بر پایه دارایی ارزی کاربر فراهم می‌کند. این سرویس بدون نیاز به ضامن و بدون فرایندهای اداری پیچیده

همکاری دیجی‌پی و تپسی‌شاپ در نزدیک‌تر کردن خدمات آنلاین به تجربه خرید حضوری

دیجی‌پی و تپسی‌شاپ در ادامه همکاری‌های خود، فعالیت مشترکی را در برخی مراکز خرید تهران، از جمله هدیش‌مال و نیایش‌مال اجرا کردند. هدف از اجرای این کمپین مشترک، انتقال این پیام بود که تنوع و سهولت خرید حضوری، در فضای آنلاین نیز قابل تجربه است

آروان‌کلاد گزارش داد: خریدهای اعتباری بازیگر جدید جمعه سیاه ایرانی

داده‌های تجمیعی CDN آروان‌کلاد نشان می‌دهد که هم‌زمان با جمعه سیاه (Black Friday) ترافیک فروشگاه‌های اینترنتی افزایش ۴.۶۳ برابری نسبت به هفته قبل (جمعه سی آبان) را تجربه کرده‌اند. نکته‌ جالب توجه جمعه‌ سیاه امسال، پیش‌تازی خریدهای اعتباری

قرعه‌کشی جایزه بزرگ جشنواره شانس انفجاری پرداخت الکترونیک سپهر ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴برگزار می‌شود

قرعه‌کشی یک دستگاه ۲۰۷، چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. پرداخت الکترونیک سپهر در راستای قدردانی از پذیرندگان خود جشنواره شانس انفجاری را از ابتدای مردادماه برگزار کرد و به مدت ۱۲ هفته هر بار ۷ جایزه ۲۵ میلیون تومانی به پذیرندگان خود

هلدینگ دکا موفق به اخذ موافقت اصولی احداث تیرپارک شد

مدیرعامل هلدینگ دکا با اعلام این خبر گفت: «شرکت دکاپارک از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دکا به صورت تخصصی، مأموریت احداث تیرپارک در برخی مسیرهای ترانزیت مواصلاتی کشور را برعهده دارد. دکاپارک با هدف ایجاد مجتمع‌های چندمنظوره خدماتی-رفاهی و

فام در سومین رویداد صدرا، آکادمی فام «فام‌آموز»  را معرفی کرد

سومین رویداد صدرا با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت معاونت فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از روز شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۴ در ساختمان دکتر حبیبی (کتابخانه مرکزی) آغاز به کار کرد. شرکت فام نیز جهت معرفی فام‌آموز

اینترنتِ مبهم، اقتصادِ معطل؛ چرا ایران به سیاست‌گذاری شفاف دیجیتال نیاز دارد؟

پوریا نجفی، فعال حوزه فناوری و پرداخت / در ماه‌های اخیر واژه‌هایی چون «اینترنت سفید»، «اینترنت اضطراری» و «اینترنت طبقاتی» به ادبیات رسمی کشور وارد شده‌اند، اصطلاحاتی که بیش از آنکه سیاست مشخصی را تشریح کنند، ابهام و بی‌اعتمادی ایجاد

نسل Z در حال خداحافظی با کیف پول؛ وقتی پرداخت دیجیتال جایگزین همه‌چیز می‌شود

نسل Z با استفاده گسترده از کیف‌پول‌های دیجیتال، عملاً پول نقد را از زندگی روزمره خود کنار گذاشته است. در حالی که پرداخت‌های موبایلی به سرعت در حال افزایش است، بسیاری از جوانان دیگر نیازی به کیف پول فیزیکی نمی‌بینند و ترجیح می‌دهند از

گام سوم CORTEX با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های تفتا برداشته شد

سومین نشست از پروژه جامع بالغ‌سازی و بلوغ شرکت‌های عضو هلدینگ تفتا (CORTEX) با حضور رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت، اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های تابعه هلدینگ تفتا و معاونان و مدیران این هلدینگ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی تفتا، در این نشست

آغاز بیست‌ودومین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ؛ مشارکت اسنپ در تأمین هزینه دارو برای کودکان دارای معلولیت

اسنپ بیست‌ودومین طرح نیکوکاری کلاب خود را با عنوان «مشارکت در تأمین هزینه دارو برای کودکان دارای معلولیت» آغاز می‌کند. این طرح با همکاری مؤسسه خیریه «بچه‌های آسمان کامران» اجرا می‌شود و هدف آن تأمین بخشی از هزینه‌ دارو برای ۴۰۰ کودک دارای