تجربه حکمرانی ریشههای اداری و اجتماعی مقابله با شفافیت با رویکردی بر تجربه سازمان فناوری اطلاعات ایران، در وبینار تجربه حکمرانی 4 مورد بررسی قرار میگیرد.
در این وبینار، امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به موضوع تجربه همکاری بخش دولتی و سمنها (سازمان مردم نهاد) برای تحقق شفافیت و تبیین اهداف درگاه شفافیت سازمان فناوری اطلاعات ایران میپردازد. همچنین ضمن اشاره به چگونگی ایجاد کمیته شفافیت سازمان فناوری اطلاعات ایران و راهبردهای آن به این سؤال که شفافیت در سازمان فناوری اطلاعات ایران به کجا خواهد رسید، پاسخ میدهد.
این وبینار با همکاری اندیشکده شفافیت برای ایران، فردا مورخ 13 مرداد 1399 از ساعت 17 تا 19 برگزار میشود. علاقهمندان میتوانند با مراجعه به نشانی tp4.ir@ و یا seminar.tv/wb11432 نسبت به ثبت نام و بهرهبرداری از این رویداد به صورت رایگان اقدام کنند. گفتنی است سه دوره از این رویداد، پیشتر برگزار شده که با توجه به اهمیت موضوع مورد استقبال علاقهمندان بسیاری قرار گرفته است.
