بهزاد اکبری، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، از شناسایی و مقابله با یک حمله سایبری گسترده به زیرساختهای کشور خبر داد. اکبری در پیامی که در صفحه شخصی خود در پیامرسان ایکس منتشر کرد، اعلام کرد: «با عنایت خداوند و تلاش تیمهای امنیتی و فنی شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت ارتباطات، روز گذشته یکی از حملات سایبری گسترده و پیچیده علیه زیرساختهای کشور شناسایی و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت.»
به گفته او، این حمله که با هدف آسیب به زیرساختهای حیاتی کشور انجام شده بود، پیش از وارد کردن خسارت شناسایی و دفع شد.
