اولین قرعه‌کشی جشنواره پی‌پاد برگزار شد

اولین قرعه‌کشی جشنواره پی‌پاد برگزار شد

اولین قرعه‌کشی جشنواره پی‌پاد برگزار و برنده اعلام شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، اولین قرعه‌کشی جشنواره پی‌پاد در ساعت ۱۴:۰۰ در تلویزیون اینترنتی آرپا با حضور نماینده معاونت مالی، بازرگانی انجام و برنده گوشی موبایل هوشمند سامسونگ S22 اعلام شد.

مشاهده قرعه‌کشی پی‌پاد در این لینک امکان‌پذیر است.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/anpl کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی