پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سهمانی: ساختار بانکها باید مشتریمحور باشد
مدیرعامل بانک رفاه در نشستی با کارکنان دانشجو و فارغالتحصیل مقطع دکتری این بانک، گفت: «اولویت اصلی باید رسیدگی به دغدغه مشتریان و نیازهای آنها باشد. کانون توجه، مشتری و نیازهای اوست.»
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمدعلی سهمانی بابیان این مطالب، افزود: «هنگام مراجعه مشتری به شعبه باید تمامی نیازهای پولی، مالی، سرمایهگذاری و مشاورهای او بهصورت کامل برطرف شود.»
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه برخی از چالشهای موجود در نظام بانکی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: «وجود طیف متنوع مشتریان و مخاطبان نظام بانکی و ضرورت تعریف و ارائه خدمات موردنیاز آنها یکی از موضوعات مهم و از چالشهای نظام بانکی است. نظام بانکی و ازجمله بانک رفاه باید بتواند با طبقهبندی درست مشتریان، خدمات موردنیاز هر بخش را طراحی و ارائه کند.»
دکتر سهمانی ساختار و مدل کسبوکار بانکها و ازجمله بانک رفاه را دیگر چالش موجود عنوان کرد و یادآور شد: «باید ساختار بانکها ازجمله بانک رفاه مشتری محور باشد.»
او با اشاره به حساسیت ویژه صنعت بانکداری و رقابت فزاینده در این صنعت، خاطرنشان ساخت: «برای ارتقا و تعالی خود و همچنین توفیق بیشتر در خدمترسانی به ذینفعان باید از فنآوریهای نوین، علوم جدید و همچنین کارکنان دانشی نهایت استفاده را ببریم.»
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه خاطرنشان ساخت: «سرمایههای فکری مزیت رقابتی بانک هستند. باید بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند بانک به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.»
دکتر سهمانی بابیان اینکه دستاوردهای بانک رفاه طی سالهای اخیر قابلتوجه بوده، گفت: «در شرایط رقابتی امروز، بانک رفاه بیش از گذشته نیازمند حمایت کارکنان فرهیخته و با دانش خود است.»
مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد: «نتایج آموزش و پژوهشها در بانک باید خروجی مطلوبی در قالب محصولات نوین، طرحهای خلاقانه و خدمات موردنیاز مشتریان باشد. زمانی آموزش و پژوهش دارای اثربخشی است که وارد چرخه عملیاتی بانک شود.»