راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سهمانی: ساختار بانک‌ها باید مشتری‌محور باشد

مدیرعامل بانک رفاه در نشستی با کارکنان دانشجو و فارغ‌التحصیل مقطع دکتری این بانک، گفت: «اولویت اصلی باید رسیدگی به دغدغه مشتریان و نیازهای آن‌ها باشد. کانون توجه، مشتری و نیازهای اوست.»

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمدعلی سهمانی بابیان این مطالب، افزود: «هنگام مراجعه مشتری به شعبه باید تمامی نیازهای پولی، مالی، سرمایه‌گذاری و مشاوره‌ای او به‌صورت کامل برطرف شود.»

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه برخی از چالش‌های موجود در نظام بانکی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: «وجود طیف متنوع مشتریان و مخاطبان نظام بانکی و ضرورت تعریف و ارائه خدمات موردنیاز آن‌ها یکی از موضوعات مهم و از چالش‌های نظام بانکی است. نظام بانکی و ازجمله بانک رفاه باید بتواند با طبقه‌بندی درست مشتریان، خدمات موردنیاز هر بخش را طراحی و ارائه کند.»

sare-1-way2pay-95-10-08

دکتر سهمانی ساختار و مدل کسب‌وکار بانک‌ها و ازجمله بانک رفاه را دیگر چالش موجود عنوان کرد و یادآور شد: «باید ساختار بانک‌ها ازجمله بانک رفاه مشتری محور باشد.»

او با اشاره به حساسیت ویژه صنعت بانکداری و رقابت فزاینده در این صنعت، خاطرنشان ساخت: «برای ارتقا و تعالی خود و همچنین توفیق بیشتر در خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان باید از فن‌آوری‌های نوین، علوم جدید و همچنین کارکنان دانشی نهایت استفاده را ببریم.»

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه خاطرنشان ساخت: «سرمایه‌های فکری مزیت رقابتی بانک هستند. باید بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند بانک به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.»

sare-way2pay-95-10-08

دکتر سهمانی بابیان اینکه دستاوردهای بانک رفاه طی سال‌های اخیر قابل‌توجه بوده، گفت: «در شرایط رقابتی امروز، بانک رفاه بیش از گذشته نیازمند حمایت کارکنان فرهیخته و با دانش خود است.»

مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد: «نتایج آموزش و پژوهش‌ها در بانک باید خروجی مطلوبی در قالب محصولات نوین، طرح‌های خلاقانه و خدمات موردنیاز مشتریان باشد. زمانی آموزش و پژوهش دارای اثربخشی است که وارد چرخه عملیاتی بانک شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.