راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتقال وجه از طریق شماره تلفن همراه روی خودپرداز بانک قوامین

ﺑﺎﻧﻚ قوامین در راﺳﺘﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺑﺰارﻫﺎي ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ و اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت کارآمدتر و ﻓﺮاگیر، اﻗﺪام به ارائه خدمتی جدید به مشتریان خود کرده اﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از فناوری‌های ﻣﺪرن، ارزان و سهل‌الوصول ﮔﺎم مؤثری در ﺟﻬﺖ ﺟﻠﺐ رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺧﻮد ﺑﺮداﺷﺘﻪ تا ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن بتوانند با سادگی هرچه‌تمام‌تر از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی ایرانی و اسلامی بهره‌مند شوند.

در راستای توسعه فرهنگ خدمات نوین بانکی و با هدف افزایش سهولت و سرعت خدمات بانکی، پروژه انتقال به شماره تلفن همراه در فاز اول برای اولین بار در بین تمامی بانک‌های کشور روی کلیه خودپردازهای بانک قوامین راه‌اندازی شد و در آینده نزدیک امکان این خدمت روی درگاه‌های موبایل بانک و اینترنت بانک عملیاتی خواهد شد.

mobi-ghav-index-95-01-08

با توجه به یکتا بودن شماره تلفن همراه و استفاده از خدمات آن در اکثر کشورهای جهان، این امکان برای بانک قوامین فراهم شدتا به‌عنوان یکی از پیشتازان این خدمات الکترونیکی قدم به عرصه عملیات نوین بانکی بگذارد.

مشتریان می‌توانند در عملیات انتقال وجه داخلی و شتابی و صرفاً از طریق خودپرداز بانک قوامین به‌جای استفاده از شماره کارت مقصد از شماره موبایل دارنده کارت مقصد استفاده کنند. بدیهی است دارنده کارت مقصد می‌بایست قبلاً نسبت به اختصاص شماره کارت (فقط مختص کارت‌های بانک قوامین) به شماره موبایل خود از طریق خودپرداز قوامین اقدام کرده باشد. لازم به ذکر است در انتقال وجه به شماره تلفن همراه، کارت مبدأ می‌تواند شتابی یا قوامین کارت بوده و کارت مقصد می‌بایستی قوامین کارت باشد.

دریافت فایل راهنما فعال/ غیرفعال سازی شماره موبایل

دریافت فایل نحوه انتقال وجه از طریق شماره موبایل

منبع: بانک قوامین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.