پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
معرفی نسخه جدید اکوسیستم اسمارتیز با تمرکز بر گیمیفیکیشن در ایران ریتیلشو
شرکت راهبرد هوشمند شهر در هفتمین دوره نمایشگاه بینالمللی ایران ریتیلشو، با معرفی نسخه ارتقایافته اکوسیستم «اسمارتیز» و رویکردی مبتنی بر گیمیفیکیشن حضور دارد. این شرکت با شعار «اسمارتیز نو شد» تلاش میکند فصل تازهای از خدمات هوشمند شهروندی، پرداخت و راهکارهای نوآورانه خردهفروشی را برای مخاطبان و فعالان صنعت به نمایش بگذارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت راهبرد هوشمند شهر، این شرکت امسال با شعار استراتژیک «اسمارتیز نو شد» در نمایشگاه ایران ریتیلشو ۲۰۲۵ حضور خواهد یافت. اسمارتیز که سال گذشته به عنوان راهکاری در حوزه پرداخت و خدمات شهری معرفی شده بود، امسال با بازنگری در ساختار و افزودن قابلیتهای هوشمندتر، آماده است تا تجربهای متفاوت از پیوند تکنولوژی و زندگی روزمره را ارائه دهد.
ورود به دنیای «اسمارتیز گیم» تمایز اصلی حضور راهبرد هوشمند شهر در این دوره از نمایشگاه، بهرهگیری از جادوی بازیوارسازی (Gamification) است. بازدیدکنندگان در غرفه این شرکت با «اسمارتیز گیم» مواجه خواهند شد؛ فضایی تعاملی که در آن مفاهیم پیچیده فناوریهای مالی و خدمات شهری در قالب بازی و سرگرمی به مخاطبان ارائه میشود. این رویکرد نه تنها جذابیت بصری غرفه را دوچندان کرده، بلکه امکان درک ملموسِ کارکردهای اکوسیستم اسمارتیز را برای فعالان صنعت خردهفروشی و عموم بازدیدکنندگان فراهم میآورد.
تمرکز بر راهکارهای نوآورانه خردهفروشی در کنار بخشهای تعاملی، متخصصان شرکت راهبرد هوشمند شهر به معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداختهای نوین و خدمات هوشمند اختصاصی برای مراکز خرید و مجتمعهای تجاری خواهند پرداخت. این حضور متفاوت، نشاندهنده پویایی برند اسمارتیز و تعهد راهبرد هوشمند شهر به نوآوری مستمر در اکوسیستم هوشمند شهری است.
از کلیه علاقمندان، متخصصان حوزه FinTech و فعالان صنعت خردهفروشی دعوت میشود تا با حضور در غرفه راهبرد هوشمند شهر، از نزدیک با تحولات «اسمارتیز نو» آشنا شوند.
