پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به مردم بدون اختلال در جریان است
به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، کلیه خدمات درمانی و بیمهای به بیمهشدگان و کارفرمایان و پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور در جریان است.
به گزارش پایگاه خبری سازمان تأمین اجتماعی، فرشاد نوروزپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: «سازمان تأمین اجتماعی بهعنوان نهادی مردمی و خدمت محور همواره همراه مردم است و علاوه بر ارائه خدمات جاری به بیش از ۵۰ میلیون نفر بهعنوان ذینفع سازمان، ارائه خدمات درمانی برای عموم مردم را برقرار نگاه داشته است.»
او با بیان اینکه کلیه سامانههای خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی بهویژه استعلام استحقاق درمان و نسخهنویسی الکترونیکی با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمترسانی است، افزود: «برای تسهیل در ارائه خدمات، ورود دومرحلهای (OTP) پزشکان و درمانگران به سامانههای نسخهنویسی سازمان و نرمافزارهای واسط، در روزهای جاری موقتاً غیرفعال شده است.»
نوروزپور با اشاره به محدودیتهای اعمال شده و غیرفعالبودن موتورهای جستوجو، تصریح کرد که سامانه خدمات غیرحضوری بهصورت مستقیم از طریق آدرس ES.Tamin.ir و سامانه نسخهنویسی الکترونیکی به آدرس EP.Tamin.ir در دسترس است.
او در پایان گفت: «بیمهشدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب، آزمایشگاه، داروخانه و غیره مبنی بر اینکه سامانه تأمین اجتماعی قطع است، فوراً موضوع را به مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کنند. این مرکز بهصورت شبانهروزی و با شماره تلفن سراسری ۱۴۲۰ و بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، آماده ارائه انواع خدمات و راهنماییهای لازم به مخاطبان است.»