راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دسترسی به خدمات اعتباری کیپا بدون نیاز به اینترنت، تنها با پیامک

در شرایط حساس فعلی و با توجه به ناپایداری اینترنت، اختلال در بخشی از زیرساخت‌های پرداخت و کاهش قدرت خرید بخشی از جامعه، کیپا، پلتفرم فعال در ارائه خدمات خرید اعتباری «الان بخر، بعداً پرداخت کن»، اعلام کرد که تمامی کاربران می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن، تنها از طریق پیامک، خرید خود را در فروشگاه‌های طرف قرارداد انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی کیپا، علیرضا شفیعی، مدیرعامل کیپا، در این خصوص گفت: «در وضعیتی که زیرساخت‌های دیجیتال با چالش روبه‌رو هستند و فشار اقتصادی بر مردم افزایش یافته، دسترسی بدون وقفه به خدمات خرید اعتباری می‌تواند نقش مؤثری در تأمین مایحتاج روزمره خانواده‌ها ایفا کند. ما در کیپا تلاش کرده‌ایم با ساده‌ترین ابزار ممکن، دسترسی به خرید اعتباری را برای کاربران خود تسهیل کنیم.»

شفیعی ادامه داد: «کافی ا‌ست کاربران در هنگام خرید حضوری، شناسه کیف پول خود را به صندوق‌دار اعلام کنند و کد یک‌بار مصرفی که از طریق پیامک دریافت می‌کنند را ارائه دهند. این فرایند بدون نیاز به اینترنت یا اپلیکیشن، به‌سرعت انجام می‌شود.»

در حال حاضر، این سرویس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، هایپراستار، دیلی‌مارکت، جانبو، وال‌مارکت، هایپرفمیلی و هفت در سراسر کشور فعال است.

همراهی با مردم در شرایط بحران، بخشی از مسئولیت اجتماعی کیپا است. این شرکت همچنان تلاش می‌کند تا در روزهای دشوار، پایداری خدمات و آرامش خاطر مشتریان را حفظ کند.

منبع کیپا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.