راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاشف در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت کاشف در اسفند سال ۱۳۹۲ به‌عنوان مجری اهداف حاکمیتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه «مدیریت و هدایت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات بانکی» به دستور شورای پول و اعتبار تأسیس شد.

شرکت کاشف تلاش می‌کند تا در سایه هم‌افزایی میان تمامی بازیگران قانونی این حوزه، شرکتی مسئول و ایفاگر بخشی از وظایف حاکمیتی بانک مرکزی ج.ا.ا در عرصه نظام پولی کشور و مقوم ثبات مالی، امنیت دارایی‌ها و اطلاعات مالی شهروندان و نگهبان حقوق مشتریان و ذی‌نفعان نظام پولی کشور باشد.

اکنون شرکت کاشف جهت توسعه و تکمیل نیروی انسانی خود از برنامه‌نویسReact، برنامه‌نویس پایتون و کارشناس رسیدگی به رخدادهای امنیتی دعوت به همکاری می‌کند.

برنامه‌نویس React

مهارت‌های موردنیاز:

  • تسلط به JavaScript (ES6)
  • تجربه کار با اکوسیستم React مانند Redux، React Router، Context
  • آشنایی با HTML و CSS
  • تجربه کار با ابزارهای مدیریت state در React
  • آشنایی با مفاهیم RESTful API
  • توانایی نوشتن تست‌های واحد و یکپارچگی
  • آشنایی با CSS-in-JS
  • آشنایی با سیستم‌های کنترل نسخه مانند Git
  • آشنایی با مفاهیم کامپوننت‌محور
  • آشنایی با TypeScript
  • تجربه کار با کتابخانه‌های UI مانند Material-UI و Ant Design

شرایط احراز شغل:

  • مهارت‌های حل مسئله و عیب‌یابی
  • توانایی کار تیمی و ارتباط مؤثر
  • توانایی گزارش‌نویسی

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی HR@KASHEF.IR ارسال کنند. همچنین افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

برنامه‌نویس پایتون

مهارت‌های موردنیاز:

  • تسلط به زبان برنامه‌نویسی پایتون
  • تجربه کار با فریمورک‌های وب پایتون مانند MySQL، Django، FastAPI
  • آشنایی با پایگاه داده‌های رابطه‌ای مانند PostgreSQL
  • آشنایی با ORM مانند SQLAlchemy
  • تجربه کار با سیستم‌های کنترل نسخه مانند Git
  • آشنایی با مفاهیم RESTful API و توسعه API
  • توانایی نوشتن تست‌های واحد و تست‌های یکپارچگی
  • آشنایی با اصول طراحی شی‌گرا (OOP)
  • تجربه کار با پایگاه داده‌های NoSQL مانند MongoDB
  • تجربه کار با Docker

شرایط احراز شغل:

  • توانایی کار تیمی و ارتباط مؤثر
  • توانایی حل مسئله و عیب‌یابی
  • توانایی گزارش‌نویسی
  • مدیریت بحران

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی HR@KASHEF.IR ارسال کنند. همچنین افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

کارشناس رسیدگی به رخدادهای امنیتی

مهارت‌های موردنیاز:

  • آشنایی با فرایند رسیدگی به رخدادهای امنیتی
  • آشنایی با حملات سایبری در سطح شبکه، وب، سیستم عامل
  • آشنایی با فرایند Digital forensic
  • مهارت گزارش‌نویسی
  • زبان انگلیسی قوی
  • توانایی Self Study
  • آشنایی با سیسم عامل Linux
  • آشنایی با تحلیل بدافزار
  • توانایی کار در ساعات خارج از ساعت اداری

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به نشانی HR@KASHEF.IR ارسال کنند. همچنین افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

منبع کاشف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.