راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درگاه پرداخت سپهر؛ انتخاب یک سوم کسب‌وکارهای اینترنتی در شهریور 1403

طبق آخرین گزارش اقتصادی شاپرک در شهریور 1403، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با رشد 3.87 درصدی نسبت به ماه گذشته، موفق به کسب بالاترین رتبه در سهم بازار تعداد ابزار پذیرش اینترنتی تراکنش­ دار بین سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت شد. دستیابی به ۳۱.۵۷ درصد از این شاخص شاپرک بیانگر آن است که نزدیک به یک سوم از کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور طی ماه شهریور از درگاه پرداخت سپهر استفاده کرده­‌اند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، مقایسه عملکرد این شرکت در شهریور 1403 نسبت به مرداد سال ۱۴۰۳، از منظر رشد تراکنش‌های اینترنتی در دو شاخص تعداد و مبلغ، به ترتیب 0.9 درصد و 1.1 درصد افزایش را نشان می­‌دهد. که مبین استمرار رشد، تثبیت جایگاه و تحقق اهداف در سهم­‌گیری ماهانه سپهر در این حوزه­‌ها است.

از آنجا که کسب‌وکارهای خرد به‌عنوان بخش قابل توجهی از بازار ipg در اختیار شرکت‌های پرداخت‌یار هستند، بی‌تردید پرداخت‌یاران در میزان رشد این سه مؤلفه اثرگذار بوده‌اند.

پرداخت‌یاران با ارائه خدمات سریع‌تر و انعطاف‌پذیرتر، نقش بسیار مهمی در رونق صنعت پرداخت و تسهیل تراکنش‌های مالی ایفا می‌کنند. این شرکت‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و مدل‌های کسب‌وکار خلاقانه، توانسته‌اند فرایندهای پرداخت را برای کسب‌وکارها و مشتریان ساده‌تر و کارآمدتر کنند. پرداخت‌یاران با کاهش بروکراسی‌های اداری و ارائه خدمات متنوع، به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کنند تا به راحتی به درگاه‌های پرداخت دسترسی پیدا کنند و تراکنش‌های مالی خود را به سرعت و سهولت انجام دهند.

از این رو پرداخت‌یاران را می‌توان به‌عنوان یکی از بازیگران مهم صنعت پرداخت برشمرد، البته که در کنار تمام این مزیت‌ها، پرداخت‌یاران با چالش‌هایی مواجه‌اند که بالطبع شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت را نیز در مسیر توسعه تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

منبع پرداخت الکترونیک سپهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.