راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری فرانیک و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

بنیان نوآوری فرانیک و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری با تمرکز بر حوزه فین‌تک امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی ملی انفورماتیک، در این راستا، نیما شمساپور، مدیرعامل فرانیک، ضمن بیان ظرفیت‌های بنیان نوآوری فرانیک از آمادگی این مجموعه برای سرمایه‌گذاری و حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک، پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه فین‌تک، برگزاری رویدادهای مشترک با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس خبر داد.
او بیان کرد: «دسترسی به سندباکس بانک مرکزی جهت تسهیل رگولاتوری برای استارتاپ‌های نوظهور در حوزه فین‌تک یکی از نقاط قوت بنیان نوآوری فرانیک برای استارتاپ‌های این حوزه است.»

همچنین، شمساپور اظهار کرد: «یکی دیگر از ظرفیت‌های فرانیک دسترسی به مسائل و چالش‌های موجود در شرکت‌های زیرمجموعه ملی انفورماتیک است که قابلیت تبدیل به یک کسب‌وکار پایدار و مقیاس‌پذیر را دارند.»

همچنین، حسین نادری‌منش، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، ضمن استقبال از همکاری مشترک از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و تیم‌های استارتاپی خوب در این دانشگاه خبر داد. او بیان کرد: «وجود ده هزار دانشجوی مقطع ارشد و دکتری در دانشگاه تربیت مدرس بستر مناسبی برای مجموعه‌هایی که در حوزه نوآوری و فناوری به دنبال نیروی انسانی بااستعداد و توانمند هستند فراهم کرده است.»

بنیان نوآوری فرانیک امیدوار است با استفاده از ظرفیت دانشگاه تربیت مدرس و دانشجویان ارشد و دکتری این دانشگاه در راستای ارتقای صنعت فین‌تک کشور گام مهمی را در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور بردارد.

یادآور می‌شود شرکت فرادیس گستر کیش از ابتدای سال ۱۴۰۳، همگام با مأموریت جدید خود به‌عنوان بازوی نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه ملی انفورماتیک، اقدام به تغییر برند و استراتژی کرده است. این شرکت که تا پیش‌ازاین بانام «فرادیس» شناخته می‌شد، ازاین‌پس با برند «فرانیک» به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

منبع ملی انفورماتیک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.