راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هومن مسگری مدیرعامل بلوط شد

داتین باهدف توسعه‌گرایی و سرعت بخشی به توسعه محصولاتش و با تأیید هیئت‌مدیره بلوط، هومن مسگری، معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرعامل شرکت «مدیریت ثروت هوشمند بلوط» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی داتین، از سال 1401 و با راه‌اندازی معاونت مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین، هومن مسگری راهبری این بخش تازه تأسیس را عهده‌دار شد. او تا پیش‌ازاین، مدیر طرح استقرار و توسعه بانکداری متمرکز بانک سپه بود.

داتین که با راه‌اندازی معاونت مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها، به دنبال تعمیم و توسعه فعالیت شرکت به‌کل صنعت مالی بود، در سال 1401 روی شرکت «مدیریت ثروت هوشمند بلوط» سرمایه‌گذاری کرد تا بتواند سبد محصولات و خدماتش را در حوزه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، به‌عنوان یکی از ارکان فراگیری مالی تکمیل‌‌تر کند.

محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین، به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار در شرکت بلوط، در مورد اضافه شدن این کسب‌وکار به سبد محصولات و خدمات داتین و ادامه مسیر آن گفت: «مدیریت ثروت هوشمند بلوط، برای داتین ازآن‌جهت اهمیت دارد که بتواند درکنار ویپاد، سبد محصولات متنوعی را برای توانمندسازی مالی و توسعه فراگیری مالی در اختیار عموم جامعه قرار بدهد. بلوط به‌صورت مستقل به فعالیت‌‌های خود ادامه‌ خواهد داد و تلاش خواهیم کرد تا با نوآوری، ابزارهای مدیریت ثروت را به‌منظور توانمندسازی مالی در اختیار عموم جامعه قرار بدهیم.»

محصول بلوط تاکنون توانسته بااتصال به ۹ صندوق فعال، فرصت سرمایه‌گذاری و پس‌انداز خرد را برای کاربران خود فراهم کند.

منبع داتین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.