راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایکس وبینار رایگان با موضوع «معرفی تکنولوژی Web 3 و تفاوت آن با Web 2» را برگزار می‌کند

سرمایکس به‌منظور آشنایی بهتر و بیشتر افراد با سرویس‌ها و مفاهیم تخصصی و پرکاربرد در بازار ارزهای دیجیتال، اقدام به برگزاری سلسله رویدادها و وبینارهای رایگان کرده است.

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، این صرافی رمزارز قرار است روز دوشنبه، ۲۶ شهریورماه، وبینار رایگان «معرفی تکنولوژی Web 3 و تفاوت آن با Web 2» را برگزار کرده و در آن به نسل‌های مختلف اینترنت، تفاوت‌ها و تغییراتی که هر کدام در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند، بپردازد. در این وبینار نسل سوم اینترنت یا همان Web 3 و تفاوت آن با نسل قبلی که همان Web 2 است، به شکل ویژه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهراد تیموریان، کارشناس بلاکچین و تحلیلگر بازارهای مالی، در این وبینار درصدد است به موضوعاتی مانند نسل اول وب، نسل دوم وب، نسل سوم وب، تمرکز در مقابل تمرکززدایی، بلاک‌چین و Web 3 و آینده Web 3 بپردازد.

مالکیت داده‌ها نیز یکی دیگر از سرفصل‌های این وبینار است؛ موضوعی که در سال‌های اخیر به یکی از مباحث چالش‌برانگیز و مهم در محافل مختلف اقتصادی و سیاسی تبدیل شده است.

این وبینار برای فعالان و علاقه‌مندان به حوزه بلاکچین همچنین سرمایه‌گذاران خرد و کلان در بازار ارزهای دیجیتال مناسب خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.