راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آقامحمدی: شکل‌گیری شرکت‌های بزرگ فناور و دانش‌بنیان از الزامات رسیدن به اهداف ۱۴۳۰ است

علی آقامحمدی؛ رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در بازدید از گروه مهیمن بیان کرد: «شکل‌گیری شرکت‌های بزرگ فناور و دانش‌بنیان از الزامات پیشرفت و رسیدن به اهداف ۱۴۳۰ و جایگاه اول فناوری منطقه‌ای است.»

به گزارش روابط‌عمومی گروه مهیمن؛ علی آقا محمدی، رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از گروه مهیمن بازدید کرد.

او ضمن بازدید از بخش‌ها و واحد‌های مختلف گروه مهیمن در جریان دستاورد‌های فناورانه مهیمن در حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و توسعه سرویس‌های پایه از جمله خدمات ابری و پیام‌رسان و زیرساخت‌های امنیت سایبری قرار گرفتند.

در بخشی دیگر از این بازدید اقدامات انجام‌گرفته توسط گروه مهیمن در راستای تحول نظام مالیاتی کشور مورد بررسی قرار گرفت. رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از دستاوردهای محقق شده توسط متخصصان و نخبگان این حوزه بر این نکته تأکید کردند که شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان پیش‌نیاز پیشرفت سریع برای دستیابی به جایگاه واقعی کشور در عرصه منطقه و جهان بوده و نیاز است کشور امکانات موردنیاز برای این امر را تأمین کند.

در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، آقامحمدی ضمن تشکر از فعالیت‌های گروه مهیمن در فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، رهنمودهایی را جهت بهبود عملکرد گروه مهیمن بیان کردند.

منبع گروه مهیمن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.