راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمزینکس از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

رمزینکس پس از ۶ سال فعالیت در حوزه رمزارز، هویت بصری و رابط کاربری خود را عوض کرد. این تغییرات قبل از همه در لوگوی جدید و شعار برند رمزینکس به چشم می‌خورد. فرایند ری‌برندینگ رمزینکس حدود شش ماه طول کشید و سرانجام در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ اجرایی شد.

رمزینکس، یک صرافی رمزارز دانش‌بنیان است که با ارائه ابزارهای حرفه‌ای معامله، کیف پول امن و اختصاصی و سرویس‌های دیگر، خریدوفروش ارز دیجیتال را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند به معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز با کارمزد کم در این صرافی بپردازند.

به گزارش روابط عمومی صرافی رمزینکس،‌ برند رمزینکس در سال ۱۳۹۶ توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف بنیان گذارده شد و هم‌زمان با رشد بازار رمزارزها، تیم آن بزرگ و بزرگ‌تر شد. در تمام این سال‌ها، تلاش بنیان‌گذاران رمزینکس معطوف به ارائه خدمات بهینه و تسهیل فرایند خریدوفروش رمزارزها و اکنون زمان آن رسیده بود که هویت ظاهری رمزینکس با ارزش‌هایی که در این مدت شکل‌گرفته و در DNA برند نهادینه شده، هم‌سو شود.

پیشرفت مداوم، نوآوری و یکپارچگی از اهداف رمزینکس هستند. رمزینکس فقط یک پلتفرم نیست، بلکه یک خالق پرجنب‌وجوش است که دائماً فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای جامعه هدف خود ایجاد می‌کند. برای همین تگ‌لاین رمزینکس «دروازه‌ای رو به آینده» تعیین شد.

رمزینکس تلاش می‌کند در بازار ارز دیجیتال، راه‌حل‌های ساده، نوآور و پیش‌گام ارائه کند. ازاین‌رو در بازطراحی لوگو نیز مدرن و مینیمال عمل کرد. لوگوی رمزینکس به‌مثابه نمودی از ارزش‌های آن، دروازه‌ای امن و قابل‌اعتماد برای ورود به دنیای پیش‌رو را به تصویر می‌کشد.

بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی ارز دیجیتال در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد.

رنگ‌سازمانی برند رمزینکس تغییر چندانی نکرد؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است.


ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب هدف ری‌برند رمزینکس است


محمد حکیمی مدیرعامل رمزینکس، در پاسخ به اینکه در فرایند ری‌برندینگ رمزینکس، چشم‌انداز و مأموریت برند هم دستخوش تغییری شده‌اند یا نه، این‌گونه توضیح داد: «چشم‌انداز برند رمزینکس، افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین و همچنین تقویت زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن است. ما با اعتقاد به تقویت اعتماد به این ساختارها، به دنبال ساخت یک فردای هیجان‌انگیز در حوزه مالی و پولی هستیم. نگاه ما از ابتدا همین بوده و امروز باتوجه‌به تغییرات جهان و ایران، تنها فرایندها را سریع، بهینه و به‌روز می‌کنیم.»

او درباره مأموریت برند افزود: «مأموریت رمزینکس، ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوین است که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه می‌دهد. ما می‌خواهیم دسترسی آسانی برای عموم به این اکوسیستم یکپارچه و امن ایجاد کنیم تا اعتماد به محیط مالی و پولی نوین را افزایش دهیم.»

به گفته مدیران رمزینکس، لوگوی قبلی به‌خوبی نمی‌توانست روحیه خلاق و نوآور رمزینکس را نشان دهد و آنچه را آن‌ها برای جامعه مخاطب خود می‌خواهند، بازگو کند. از طرفی این نیاز حس شد که با ورود نسل جدید و گسترده شدن مخاطب‌ها در حوزه ارز دیجیتال، نمادهای برند باید تأمین‌کننده انواع سلایق آن‌ها باشد. تأکید بر مدرن بودن و سادگی لوگو در همین راستا بود.

محمد حکیمی همچنین اضافه کرد: «ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب، از دیگر دلایل ری‌برند رمزینکس است.»

رمزینکسی‌ها معتقدند کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در اتمسفر همیشه در حال تغییر دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. این تغییرات نه‌تنها در فرایندها و راه‌حل‌ها نیاز است؛ بلکه در تمام بخش‌های هر برند از جمله چهره و ظاهر آن هم باید جاری شود.

علاوه بر این، تغییر هویت بصری رمزینکس می‌تواند تأثیر خوبی در میان سایر فعالان این حوزه داشته باشد و آن‌ها را هم به سمت بازنگری و بهبود در استراتژی‌های خود پیش ببرد تا کل جامعه مخاطب این حوزه بتوانند از جدیدترین و به‌روزترین خدمات رمزارزی بهره‌مند شوند.

ریبرندینگ رمزینکس اتفاقی مهم در تاریخچه این برند است که نوید نوآوری، امنیت و مشتری‌مداری را می‌دهد.

منبع صرافی رمزینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.