راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«فوروارد» یک سرویس ویژه برای ارسال هدایای نوروزی معرفی کرد

شرکت فوروارد به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی سال سرویس ویژه‌ای برای کسب‌وکارها تدارک دیده است. این خدمت ویژه تحویل هدایای نوروزی به مخاطبان کسب‌وکارهاست. معمولاً در روزهای پایانی سال و منتهی به عید نوروز، بسیاری از شرکت‌ها در بخش خصوصی و دولتی هدایایی را برای مشتریان، همکاران یا شرکای تجاری خود ارسال می‌کنند. حال شرکت فوروارد بر آن شده تا سرویس ویژه‌ای برای ارسال و تحویل هدایای نوروزی کسب‌وکارها ارائه دهد و یکی از مشکلات شرکت‌ها در ایام پرمشغله پایان سال را از سر راه آنها بردارد.


مشکلات ارسال هدایای نوروزی برای کسب‌وکارها


با توجه‌ به حجم بالای ارسال خرید‌ها و مرسولات پستی در روزهای پایانی سال، کسب‌وکارها برای ارسال هدایای نوروزی با مشکلات و موانع بسیاری روبه‌رو هستند. به‌عنوان مثال در شرایط جاری سرویس باکیفیت و قابل اطمینان‌ برای ارسال گروهی بسته‌های هدیه در دسترس نیست. نکته دیگر آن است که با سرویس‌های رایج امکان آسیب دیدن بسته‌بندی یا محتوای هدایا در حین فرآیند ارسال وجود دارد.

از سوی دیگر گزینه‌های موجود برای ارسال هدایا دارای هزینه‌های پویا و نامشخص بوده و به‌خصوص در ایام شلوغ و پرتقاضای انتهای سال برای کسب‌وکارها بسیار گران تمام می‌شوند. در کنار این موضوع اغلب سرویس‌های لجستیکی در ایام پیک تقاضای آخر سال بسیار پرمشغله هستند و معمولاً ظرفیت مازاد برای ارائه به متقاضیان خود را ندارند. در نهایت اینکه برخورد نامناسب بسیاری از مأموران تحویل و پیک‌ها باعث می‌شود آنها انتخاب مناسبی برای تحویل هدایا به مخاطبان خاص نباشند.


مزایای سرویس نوروزی فوروارد چیست؟


کیفیت بالای سرویس تحویل، امکان رهگیری دقیق مرسوله‌ها، تحویل هدایا توسط سفیران آموزش‌‌دیده و منتخب، هزینه ثابت خدمات برای هر تحویل، ظرفیت منعطف و بالای ارسال در فوروارد به دلیل نوع اجرای سرویس لجستیک، ارائه زمان دقیق رسیدن مرسوله به فرد تحویل‌گیرنده (ETA)، امکان سفارشی‌سازی پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای مخاطبان و امکان فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی دریافت کد تحویل از مخاطب از مزایای سرویس تحویل هدایای فوروارد به شمار می‌رود که این خدمت را در شرایط فعلی منحصربه‌فرد می‌کند‌.

مطابق با اعلام شرکت فوروارد، هزینه خدمت ارسال هدایای نوروزی این سرویس لجستیکی برای هر تحویل در شهر تهران به طور ثابت ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان برای ثبت درخواست استفاده از این خدمت می‌توانند به نشانی https://forward-co.com/nowruz/ مراجعه کنند.

تمامی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی و تمامی مجموعه‌های ارائه‌دهنده گیفت‌های شرکتی می‌توانند از سرویس ویژه فوروارد استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.