راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بانك ايران زمين در نمايشگاه بورس، بانك و بيمه

بانك ايران زمين در هشتمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك و بيمه كه از تاريخ 18 الي 21 خرداد ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، حضوري فعال دارد.

 .

در اين نمايشگاه كه جديدترين دستاوردها در حوزه‌هاي بانكداري، سرمايه‌گذاري و بيمه‌اي در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد، بانك ايران زمين با برپايي غرفه‌اي مجهز و وسيع در سالن خليج فارس در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران، كليه خدمات بانكي از افتتاح حساب تا انجام انواع تراكنش‌هاي بانكي را به بازديدكنندگان محترم ارائه مي‌نمايد.

همچنين بانك ايران زمين با دايركردن يك باجه بانكي، خدماتي از قبيل: انواع عمليات واريز، برداشت و انتقال وجه، خريد شارژ سيم‌كارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهيلات، حواله‌هاي بانكي، دريافت نرخ ارز و اطلاعات شعب بانك ايران زمين را به متقاضيان ارائه مي‌كند.

گفتني است بانك ايران زمين با نصب و راه‌اندازي يك دستگاه ATM در غرفه بيمه آرمان در سالن ۳۱B آماده ارائه خدمات به بازديدكنندگان مي‌باشد.

غرفه بانك ايران زمين از ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه هر روز ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر آماده پذيرايي از بازديدكنندگان محترم خواهد بود.

منبع: بانک ایران زمین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.