پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت تاپکیش در شش عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانشبنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است. تاپکیش در زمینه تولید دستگاههای کارتخوان، رولهای حرارتی، لیبلها و کارتهای هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز و کارتخوان فعال است. چشمانداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایههای انسانی است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی فکری و انسانی خود در شش عنوان شغلی زیر از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری میکند.
کارشناس ارشد منابع انسانی
شرح شغل:
- آشنایی با فرایندهای منابع انسانی (گریدینگ جذب و استخدام، شغل و شاغل، جبران خدمات، ارزیابی عملکرد)
- تسلط کامل بر نرمافزار جبران خدمات راهکاران
- تسلط کامل بر نرمافزار تردد PW kara
- آشنایی کامل با فرایند محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان
شرایط احراز:
- خانم/آقا
- مقطع تحصیلات: کارشناسی/ کارشناسی ارشد
- رشته تحصیلی: مدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، صنایع، مدیریت آموزش
- توانایی حل مسائل
- مهارت مدیریت بحران
- تسلط بر مجموعه نرمافزارهای آفیس
- متعهد، مسئولیتپذیر و منظم در انجام امور
- دارای روحیه حمایتی
محل خدمت:
- تهران _ میرداماد
سابقه کار:
- ۵ تا ۷ سال سابقه کار مرتبط
حقوق: توافقی
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- پاداش ارزیابی عملکرد
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پزشک سازمانی
کارشناس سیستمها و روشها
شرح شغل:
- شناسایی فرایندها و تهیه شناسنامه فرایندها با ارائه روشی بهینه
- کنترل عملکردی واحدهای سازمان با سنجههای استراتژیک و گزارشدهی
- عارضهیابی و ارزیابی نقاط ضعف فرایندی
- بازنگری روشهای اجرایی و دستورالعملها طبق اصول سیستم مدیریت کیفیت
- پیادهسازی ممیزی و نگهداری استانداردها، راهنما، رویهها بهخصوص از منظر مدیریت کیفیت
- همکاری کارآمد در ارتقای سیستمهای نرمافزاری سازمان
- انجام مطالعات مستمر به منظور ایجاد و برقراری یا اصلاح فرایندها و روشهای مفید و مؤثر در سطح سازمان
- شناسایی و بهکارگیری رویکردهای تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت از جمله EFQM و …
- پیگیری و انجام هماهنگی لازم در راستای دریافت گواهینامههای مدیریت کیفیت (ISO) از مراجع و سازمانهای مربوطه
- ارتباط مستمر با شرکتهای صادرکننده گواهینامه کیفیت
- پیگیری اجرای آموزشهای مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت در سطح مدیران و پرسنل
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
- آشنا به نرمافزار power BI
- آشنا به تدوین روشهای اجرایی و دستورالعملها
- آشنا به بهبود فرایندها و سیستمها
- دارای مهارت و توانمندی نگارش، تدوین گزارشها و مستندسازی
- مسئولیتپذیر
محل خدمت:
- تهران _ میرداماد
سابقه کار:
- ۵ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات
شرح شغل:
- ارتقای سرورهای محلی به منظور بهینهسازی ارائه سرویس به کاربران
- تهیه شناسنامه برای تجهیزات اتاق سرور
- نگهداری و مدیریت تجهیزات اتاق سرور
- نظارت بر پیکربندی سوئیچهای شبکه
- نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه واحدهای تابعه با اتاق سرور
- پشتیبانی فنی و ارائه راهکارهای استاندارد و مبتنی بر خطمشیهای راهبردی به تمامی واحدهای مربوطه
- پشتیبانی از سامانهها و سرورهای مورد استفاده در شبکه و واحدهای مربوطه
- ارائه مشخصات و نظارت بر خرید تجهیزات، قطعات و تجهیزات اتاق سرور
- تحلیل، طراحی و نظارت بر پیادهسازی نرمافزارهای مورد نیاز سازمان
- تحلیل، طراحی و نظارت بر اجرای سیستمهای پشتیبانگیری آنلاین از سرورها
- رفع مشکل کاربران (سختافزار – نرمافزار) – آنتیویروس
شرایط احراز:
- مسلط به مفاهیم مایکروسافت، سیسکو، پسیو شبکه، دوربینهای مداربسته و فایروالها
- تسلط به مفاهیم سروری و دستگاههای ذخیرهساز و مجازیسازی
- توانایی رفع اشکال شبکههای LAN-WAN
- توانایی Routing ، Switching و رفع اشکال انواع روتر و سوئیچهای سیسکو
- آشنایی با GRE Tunnel و DMVPN
- آشنایی با انواع Route : OSPF – EIGRP – BGP
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک مهندسی کامپیوتر یا مهندسی فناوری اطلاعات
- توانایی در حل مشکلات سختافزار و نرمافزار و مسائل سیسکو، شبکهای Fire wall-Routing-Switching و سرورهای HP ، San Storage و مجازیسازی Virtualization
- دارای مدرک CCNP
محل خدمت:
- تهران _ میرداماد
سابقه کار:
- ۷ سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
تکنسین سرویس و نگهداری خودپرداز (تهران)
شرح شغل:
- شناسایی، ثبت و رفع ایرادات ماژولها و قطعات سختافزاری خودپرداز
- سرویسهای دورهای خودپرداز
شرایط احراز:
- آشنایی مقدماتی با برق و الکترونیک (افراد دارای مدارک تخصصی در این زمینه از اولویت بالا برخوردارند.)
- آشنایی با رایانه و شبکههای کامپیوتری
- جنسیت: آقا
- داشتن وسیله نقلیه (موتور)
- تحصیلات: فوقدیپلم، لیسانس برق و الکترونیک
- سن: 25 تا 49 سال
- مسئولیتپذیر
- منظم و دقیق
محل خدمت:
- تهران – جردن
سابقه کار:
- حداقل ۲ سال مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
ساعات کاری:
- شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۶ – پنجشنبه ۷ تا ۱۲
مزایای همکاری:
- بیمه تأمین اجتماعی
- پزشک سازمانی
- بیمه تکمیلی
- بستههای مناسبتی
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
تکنسین تعمیر و تولید دستگاه کارتخوان (شهرک صنعتی پرند)
شرح شغل:
- عیبیابی و تعمیر دستگاههای کارتخوان
- دستهبندی تخصصی و سورت قطعات
- تست قطعات با ابزار الکترونیکی و شناسایی و جداسازی قطعات سالم از قطعات دارای مشکل
- مونتاژ برد و قطعات الکترونیکی درون قاب کارتخوان
- نصب و ستاپ نرمافزارها روی محصول تولیدی
- تست کلیه ماژولهای محصول و تکمیل فرایند تست
- کنترل کیفیت نهایی (QC) محصول تولیدی، بستهبندی
- نقشهخوانی مدار چاپی و تعمیر دستگاه کارتخوان
شرایط احراز:
- آشنایی مقدماتی با برق و الکترونیک (افراد دارای مدارک تخصصی در این زمینه از اولویت بالا برخوردارند)
- آشنایی با رایانه و شبکههای کامپیوتری
- توانایی انجام کار با هویه
- آشنایی با قطعات و بردها و مدارهای الکترونیکی
- جنسیت: آقا
- تحصیلات: کارشناسی مهندسی الکترونیک، برق، کامپیوتر
- سن: 25 تا 49 سال
- مسئولیتپذیر
- منظم و دقیق
محل خدمت:
- تهران _ شهرک صنعتی پرند
سابقه کار:
- حداقل ۲ سال مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
ساعات کاری:
- شنبه تا پنجشنبه ۷ تا ۱۶
مزایای همکاری:
- بیمه تأمین اجتماعی
- پزشک سازمانی
- بیمه تکمیلی
- بستههای مناسبتی
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
توسعهدهنده وب
شرح شغل:
- توسعه و نگهداری وبسایتهای شرکت
- همکاری با تیم توسعه نرمافزار و سئو برای بهبود تجربه کاربر
شرایط احراز:
- تسلط بر زبان برنامهنویسی PHP
- آشنایی و تسلط بر HTML5 ، CSS3 ، JavaScript ، XML ، jQuery
- آشنایی با استاندارد Restful
- آشنایی با GIT و استفاده از آن
- تجربه کار با وب سرویس
- تسلط و تجربه کار با سیستم مدیریت محتوای WordPress و پلاگینهای آن
- تجربه طراحی و پیادهسازی فروشگاه اینترنتی
- تسلط کامل به طراحی ریسپانسیو
- آشنایی با Adob IIIustrator و Adobe Photoshop
- آشنایی با اصول سئو
- تحصیلات: کارشناسی نرمافزار
محل خدمت:
- تهران _ میرداماد
سابقه کار:
- ۳ سال سابقه کار مرتبط
حقوق:
- توافق
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- پاداش ارزیابی عملکرد
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پزشک سازمانی
علاقهمندان و متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com ارسال کنند.
نگهبان وراننده جهت استخدام خوب است
اگر نگهبان وراننده استخدام کند خوب است
تاپکیش جای خوبیه واسه کارکردن؟ مخصوصاً شهرک صنعتی پرند؟؟؟