راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

22 تیر نتایج مطلوب کاربردهای ICT را یادآوری می‌کند

مسعودوکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت مبین‌وان کیش / در سال‌های اخیر شاهد نفوذ و توسعه فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد جامعه بوده‌ایم؛ دانش و میزان دسترسی و استفاده مفید از اطلاعات، نقشی محوری و تعیین‌‌‌کننده‌ای در سرنوشت جامعه ایفا می‌کند. فناوری اطلاعات که بسیاری از امور را تسهیل می‌کند، در حال حاضر جز اجتناب‌ناپذیر زندگی روزمره جامعه بشری در تمامی بخش‌ها شده است.

با شروع پاندمی کرونا اهمیت استفاده از فناوری بر بستر اینترنت آشکار شد، مثلا ارتباطات آنلاین موجب شد بسیاری از فعالیت‌های کاری و مشاغل از حالت حضوری به حالت مجازی تبدیل شوند. کرونا نه‌تنها مانع ادامه فعالیت مشاغل مذکور نشد بلکه باعث شد، جامعه خود را با فناوری‌‌های روز همراه و ایده‌های کسب‌وکار آنلاین را پیاده‌سازی کنند.

کسب نتایج مطلوب از کاربردهای ICT در ابعاد مختلف و تأثیر آن بر آینده جوامع بشری، به یکی از مهم‌ترین مباحث روز دنیا تبدیل شده است. به همین دلیل با نام‌گذاری 22 تیرماه به‌عنوان روز فناوری اطلاعات در کشور، ضمن گرامی داشت این روز، تغییر و تحولات ناشی از رشد فناوری و توسعه زیرساخت‌ها، نوآوری در سرویس‌های صنعت ICT و فرهنگ‌سازی را در سطح جامعه یادآوری و نقش مؤثر توسعه و ارتقا فناوری را در کسب رفاه و رضایت مؤثر اقشار جامعه مشاهده می‌کنیم.

شرکت مبین وان کیش برای توسعه کسب‌وکار خود، حرکت خود را به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان باتکیه‌بر دانش و فناوری نوین و خلاقانه و بومی‌سازی آن را آغاز کرده. این شرکت برای تبیین ایده‌ها و طرح‌های فناورانه خود قادر خواهد بود گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف تعیین شده و تحقق شعار تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین بردارد.

فین‌تک، پلتفرم نوآوری باز، خدمات رایانش ابری، دیتاسنتر و سرویس‌های مبتنی بر محتوا (VOD ،VAS و …) گستره محصولات کسب‌وکار این شرکت هستند. بازارهای مرتبط با دو صنعت فین‌تک و محتوای دیجیتال، بازارهایی هستند که به‌رغم متغیرهای موجود، مستعد نوآوری‌های کاربردی فراوان هستند. البته در سال‌های اخیر این فناوری‌ها رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند و همچنان در حال ارتقا هستند.

این شرکت به‌منظور تحقق رسالت خود، از نخبگان کشور در خصوص طرح‌های خلاقانه کسب‌وکار و ایده‌های نو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت گسترش دانش فناوری‌های نوین و تأمین نیازمندی‌های جامعه، دعوت به همکاری می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.