راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مزایای قابل توجه باشگاه مشتریان برای پذیرندگان در شاپ‌بیز

از آنجایی که نگهداری یا وفادار نگه‌داشتن مشتریان نیز به اندازه جذب مشتری جدید، اهمیت دارد، زمانی که صاحبان کسب‌وکارها بتوانند مشتریان خود را وفادار نگه دارند، تا حدود زیادی در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی خواهد شد و سودی که در نتیجه حفظ مشتری به دست می‌آید، تقریباً بیشتر از سود حاصل از جذب مشتری است، زیرا هزینه‌های مربوط به جذب مشتری، بیشتر از وفادار نگه‌داشتن مشتریان خواهد بود. از طرفی آشنایی مشتریان وفادار با شیوه کار تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات و نحوه معامله با آنان، باعث استفاده سریع‌تر و آسان‌تر مشتریان وفادار از محصولات و خدمات می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شاپ، در شاپ‌بیز، به‌خصوص برای پذیرندگان آن، این امکان وجود دارد تا بتوانند از طریق باشگاه مشتریان، از امتیازات و خدمات ویژه‌ای استفاده کنند. در واقع شاپ‌بیز این امکان را فراهم کرده تا مشتریانی که در شاپ‌بیز پذیرش شده‌اند و از امکانات شاپ‌بیز بیشتر و به‌صورت فعال استفاده می‌کنند، بتوانند از امکانات و سرویس‌های باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند. به عبارتی اعضای باشگاه مشتریان شاپ‌بیز کمی از سایر اعضا که کمتر از امکانات شاپ‌بیز استفاده می‌کنند، متمایز خواهند بود. 

پذیرندگان در شاپ‌بیز، به وسیله باشگاه مشتریان رده‌بندی می‌شوند. به این صورت که اعضایی که کارکرد بیشتر داشته از مزایای بیشتر و پذیرندگانی که کارکرد کمتر داشته‌اند، به همان اندازه از مزایا بهره‌مند خواهند شد و سرویس‌های درخور هر یک از اعضا در اختیارشان قرار می‌گیرد. 

زمانی که پذیرندگان وارد کلاب شاپ‌بیز می‌شوند، به‌صورت هفتگی و سپس به‌صورت ماهیانه امتیازات‌شان اعلام می‌شود. ابتدا پیامکی برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان ارسال شده، سپس کلاب شاپ‌بیز به آنها معرفی شده و آموزش عضویت، جوایز کلاب، نحوه دریافت امتیاز و توضیحات لازم درباره رده‌بندی پذیرندگان، ارائه می‌شود. به‌علاوه با رسیدن به هر 10 هزار امتیاز، پیامک‌های تشویقی ارسال می‌شود. یادآوری امتیازات با پیامک هفتگی در فاصله‌های 5000 امتیازی انجام می‌شود و شامل یادآوری برای رسیدن به سطح بالاتر، یادآوری جایزه‌های موجود در سطح بالاتر و یادآوری برای مصرف امتیازات و دریافت جایزه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.