پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دومین دوره رویداد بازاریابی دیجیتال، ۲۷ و ۲۸ دی در دانشگاه الزهرا برگزار میشود
دومین دوره رویداد بازاریابی دیجیتال ۲۷ و ۲۸ دیماه ۹۷ با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتآپی، دانشجویان و علاقهمندان به این حوزه برگزار میشود.
در دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال، سخنرانان DMDAY از دستاوردها و نوآوریهایشان خواهند گفت تا با آخرین اتفاقات روز دنیای بازاریابی دیجیتال همگام باشید.
مدیران عامل و بازاریابی دیجیتال شرکتهای استارتآپی مانند دیجیکالا، تپسی، علی بابا، اسنپ باکس، ایوند و… به عنوان سخنران و پنلیست در این رویداد حضور دارند.
ارائه ورکشاپهای تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، از دیگر بخش های این رویداد دو روزه است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان این رویداد می توانید به وبسایت این رویداد مراجعه کنید.
همچنین مخاطبان راه پرداخت می توانند با استفاده از کد RahPardakht در هنگام ثبت نام، از 30 درصد تخفیف بهرهمند شوند.