راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت خدمات انفورماتیک سه مناقصه برگزار می‌کند

شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) در نظر دارد تأمین تجهیزات و خدمات موردنیاز خود به شرح زیر را از طریق مناقصه عمومی واگذار کند.

 

مناقصه عمومی شماره 97/054

موضوع مناقصه: تأمین، تحویل، نصب و راه‌اندازی سیستم مغناطیسی سایت مرکز داده مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت 16 روز سه‌شنبه مورخ 97/05/30

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان 240000000 ریال

 

 

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل 5 سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل می‌آید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.

جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

 

مناقصه عمومی شماره 97/067

موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات هارد و رم مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت 16 روز سه‌شنبه مورخ 97/05/30

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان 50000000 ریال

 

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل 5 سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل می‌آید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.

جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر
  • گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

 

مناقصه عمومی شماره 97/083

موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات سخت‌افزاری مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت 16 روز سه‌شنبه مورخ 97/06/03

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان 150000000 ریال

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل 5 سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل می‌آید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.

جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر
  • گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.