پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت خدمات انفورماتیک سه مناقصه برگزار میکند
شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) در نظر دارد تأمین تجهیزات و خدمات موردنیاز خود به شرح زیر را از طریق مناقصه عمومی واگذار کند.
مناقصه عمومی شماره 97/054
موضوع مناقصه: تأمین، تحویل، نصب و راهاندازی سیستم مغناطیسی سایت مرکز داده مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت 16 روز سهشنبه مورخ 97/05/30
سپرده شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به میزان 240000000 ریال
شرایط اخذ اسناد
از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل 5 سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل میآید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاهنظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.
جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:
- معرفینامه معتبر از جانب شرکت مناقصهگر
محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.
شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائهشده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
مناقصه عمومی شماره 97/067
موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات هارد و رم مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت 16 روز سهشنبه مورخ 97/05/30
سپرده شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به میزان 50000000 ریال
شرایط اخذ اسناد
از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل 5 سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل میآید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاهنظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.
جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:
- معرفینامه معتبر از جانب شرکت مناقصهگر
- گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک
محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.
شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائهشده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
مناقصه عمومی شماره 97/083
موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات سختافزاری مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه
مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت 16 روز سهشنبه مورخ 97/06/03
سپرده شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به میزان 150000000 ریال
شرایط اخذ اسناد
از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل 5 سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل میآید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاهنظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.
جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:
- معرفینامه معتبر از جانب شرکت مناقصهگر
- گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک
محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.
شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائهشده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.