راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سامانه مدیریت ریسک (سمر) بانک پارسیان

بانک پارسیان سامانه مدیریت ریسک (سمر) را که توسط شرکت کاسپین طراحی‌شده در همایش رابطین ریسک، تطبیق و مبارزه با پول‌شویی رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین خدمات دستگاه‌های کاربردی کاسپین، این همایش با حضور کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و معاونین کلیه شعب آن بانک و سایر بانک‌ها (بانک سینا، بانک سامان، بانک گردشگری، بانک ملی و بانک ملت) باهدف رونمایی از سمر برگزار شد.

بانک پارسیان در زمینه نوآوری در خدمات الکترونیک به‌عنوان بانک‌های پیشرو است که توانسته خدمات مطلوبی را به مشتریان ارائه دهد، وجود این سامانه می‌تواند در شناسایی ریسک در بهترین زمان ممکن مدیریت بانک را برای کنترل ریسک و خطرهای پیش روی بانک کمک کند و از این طریق مشتریان با اعتماد و اطمینان خاطر بیش‌ازپیش در این بانک سپرده‌گذاری کنند.

سمر (سامانه مدیریت ریسک) توسط شرکت کاسپین تولید و باهدف ثبت، بررسی، ارزیابی، گزارش دهی و پایش اقدامات انجام‌شده در حوزه ریسک برای بانک پارسیان عملیاتی شد.

سمر با ایجاد بستری برای ارتباط بین رابطین، کارشناسان ریسک و واحدهای اجرایی تلاش می‌کند چرخه دائمی و مؤثری برای شناسایی، ارزیابی، گزارش دهی و کنترل در حوزه ریسک به وجود آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.