راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
عملکرد بانک شهر در نمایشگاه کتاب سیویکم از زبان پورزرندی
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی مخاطبان از عملکرد این بانک در نمایشگاه کتاب تهران گفت: «قدردان این حسن نظر هستیم و تمامی تلاش خود را انجام میدهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.»
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیرعامل این بانک در حاشیه بازدید از سی و یکمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با اشاره به اینکه امسال بانک شهر برای سومین سال، عاملیت نمایشگاه کتاب تهران را پذیرفت، گفت: «طی این سالها با خلاقیت و نوآوری، خدمات متنوعی به اهالی کتاب و ناشران ارائه شد.»
او افزود: «صدور بن کارتها به روشهای غیر از بن کارت فیزیکی ازجمله خدمات منحصربهفرد این بانک بود که علاوه بر کاهش هزینهها از تولید کارتهای پلاستیکی و آسیب به محیطزیست نیز جلوگیری کرد بهطوریکه ۳۷ درصد از بن کارتهای تخصیصیافته به متقاضیان به روشهای غیر از فیزیکی بوده است.»
او با اشاره به رضایت ۹۸.۵ درصدی مخاطبان در نظرسنجی این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: قدردان همه مخاطبان این نمایشگاه هستیم و تمامی تلاش خود را انجام میدهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.
او بابیان اینکه ۳۷ درصد از بن کارتهای صادرشده برای طلاب و دانشگاهیان به روشهای الکترونیکی و غیر فیزیکی در اختیار متقاضیان قرارگرفته است، افزود: «بخشی از متقاضیان در زمان ثبتنام درخواست فعال شدن یارانه خود را با NFC داشتند که با تجهیز دستگاههای پرداخت، بدون هیچ مشکلی قادر به مصرف بنها بودند.»
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تراکنشهای صورت گرفته در سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از طریق بن کارتهای الکترونیکی افزود: «امسال برای اولین بار در کشور اعتبار بن کارتها بر روی کارت ملی هوشمند فعال شد که ما برای برنامهریزی این نوع خدمت، قدردان سازمان ثبتاحوال کشور هستیم چراکه این سازمان بهسرعت طی ده روز پس از انعقاد تفاهمنامه، همکاریها را آغاز کرد تا زیرساختهای بانک شهر ثبتاحوال به یکدیگر متصل شود.»