راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش ویژه 2018 راکونتور با عنوان «آینده فین‌تک» منتشر شد

سایت راکونتور گزارشی با عنوان «آینده فین‌تک» تهیه کرده است که به چالش‌های پیش روی بخش فین‌تک، از قانون‌گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده گرفته تا کمبود استعداد در این بخش می‌پردازد.

بخش فناوری‌های مالی در انگلستان 7 میلیارد پوند در سال تولید می‌کند و حدود 60 هزار نفر را هم استخدام می‌کند اما باید گفت که موفقیت مداوم آن بستگی به دسترسی به بازار جهانی بعد از ماجرای برکسیت است.

آینده فین‌تک

در این گزارش 16 صفحه‌ای از راکونتور بخش‌های زیادی مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ اینکه بانکداری باز چه معنا و مفهومی برای مصرف‌کنندگان، بانک‌های بزرگ و اشخاص واسط دارد و به سرویس‌های مالی می‌پردازد که شرکت‌های فین‌تک برای جوامع محلی و فراهم می‌کنند و همچنین فرصت‌هایی که برای کسب‌وکارهای کوچک ایجاد می‌کنند.

از گزارش‌هایی که در این شماره اختصاصی راکونتور آمده است می‌توان به «آمادگی کسب‌وکارهای فین‌تک برای رویارویی با برکسیت»، «بانکداری روی کلود»، «پر کردن شکاف موجود در سرویس‌های مالی توسط فین‌تک»، «بهبود تجربه پرداخت درون فروشگاهی» و غیره و همچنین اینفوگرافیک‌هایی درباره میزان استفاده جهانی از فین‌تک در کشورهای مختلف و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده روی شرکت‌های فین‌تک در دنیا ارائه شده است.

منبع: Raconteur

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.