راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استارت‌آپ پولیتو درصدد راه‌اندازی استور

پولیتو یک کیف پول الکترونیکی است. این تعریفی است که محمدعلی کرمی، همبنیان‌گذار پولیتو از استارت‌آپشان دارد. کرمی می‌گوید: «کلیت پولیتو به این صورت است که مانند یک کارت، قابلیت شارژ شدن دارد و می‌توان به همان اندازه که شارژ شده از آن خرج کرد و حتی اگر مایل باشید مابقی شارژ را به صورت پول به یک کارت بانکی، انتقال دهید.»

به گزارش خبرگزاری شنبه‌پرس، هم‌بنیان‌گذار پولیتو در رابطه با سیستم کاری این اپلیکیشن توضیح می‌دهد: «پرداخت در این سیستم از طریق لیست مخاطبان، QRL و NFC انجام می‌شود. پولیتو روش انتقال به صورت کارت به کارت ندارد.»

هم‌بنیان‌گذار پولیتو از اضافه شدن بخش استور به پولیتو خبر می‌دهد و می‌گوید: «امسال استور به پولیتو اضافه می‌شود که کاربران از طریق آن می‌توانند مستقیماً خدماتی مانند پرداخت قبوض از داخل این کیف پول مجازی را انجام دهند.»

به گفته کرمی، پولیتو فروردین سال ۹۶ کار خود را به کمک یک تیم ۳ نفره شروع کرده است. او همچنین اشاره می‌کند که این استارت‌آپ در سال گذشته، موفق به جذب سرمایه از یک بانک شده است. پولیتو در حال حاضر تیمی ۷ نفره دارد.

کرمی امیدوار است که حمایت‌های عملی از استارت‌آپ‌ها هم دیده شود. او در این زمینه می‌گوید: «در رویدادها و بازدیدهایی که صورت می‌گیرد، مسئولین و مدیران، با استارت‌آپ‌ها صحبت می‌کنند و آشنا می‌شوند و به حرف‌های آنها گوش می‌دهند که این اتفاق برای استارت‌آپ‌ها و هم برای سازمان‌ها بسیار خوب است، ولی امیدوارم در عمل هم نتایج بیشتر این حمایت‌ها را شاهد باشیم.»

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    پولیتو نمادی از شکست است کلا 500 نصب فعال داره درواقع 499 تا بود با من میشد 500 تا که من حذفش کردم الان شد 499 تا در عرض دو سال فعالیت مداوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.