راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان حضور بزرگترین بروکر فارکس روسیه برای سرمایه‌گذاری در بورس ایران

مدیرعامل بزرگترین بروکر فارکس روسیه با اعلام بخش‌های جذاب بازار سرمایه ایران از شروع بررسی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بورس تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روبرتو دی. آمبروسیو مدیرعامل شرکت تحقیق و تحلیل آلپاری روسیه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه با اشاره به فعالیت در یازارهای مالی مالزی و سنگاپور، درباره وضعیت بازار سرمایه ایران گفت: «اقدامات خوبی برای ایجاد زیرساخت‌های فناورانه بورس و بازار سرمایه انجام شده که زمینه توسعه بازار مالی را فراهم کرده است. البته هنوز تمایل زیادی برای توسعه بیشتر زیرساخت ها در بازار سرمایه ایران وجود دارد.»

او درباره بخش‌های جذاب بازار سرمایه ایران، گفت: «سهام در ایران دارای بیشترین جذابیت است. استارت‌آپ‌ها نیز با توجه به کارهایی که انجام شده، جذابیت دارند. اوراق بدهی نیز می‌تواند بخشی از ریسک را پوشش دهد اما در مجموع تلفیقی از این ابزارها مناسب است.»

این مقام مسئول درباره برنامه شرکت بین‌المللی آلپاری روسیه برای حضور در ایران گفت: «تمایل به سرمایه گذاری در ایران، دلیلی است که باعث شده به تهران آمده تا از وضعیت بازار سرمایه کسب اطلاع کنیم. در گام نخست باید به رصد و بررسی شرایط بازار مالی ایران پرداخت تا فرصت ها و امکانات سرمایه گذاری ارزیابی شود.»

آمبروسیو با بیان اینکه تا زمانی که بررسی‌ها کامل نشود، تصمیم گیری برای سرمایه گذاری دشوار خواهد بود و فقط به اخبار اکتفا نمی‌کنیم، ادامه داد: «به همین دلیل تصمیم گرفتیم با حضور در نمایشگاه، از نزدیک با شرکت‌های ایرانی ارتباط برقرار کرده و وضعیت را ارزیابی کنیم تا در صورت مناسب بودن شرایط، سرمایه گذاری انجام شود.»

براساس این گزارش، شرکت تحقیق و تحلیل آلپاری روسیه یکی از معروفترین شرکت‌های بین‌المللی تجارت آنلاین و بزرگترین بروکر فارکس روسیه به‌شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.