نوکیا، به زودی ویندوز موبایل NFCدار روانه بازار می‌کند

نوکیا، به زودی ویندوز موبایل NFCدار روانه بازار می‌کند

شرکت فنلاندی نوکیا، به تازگی مدل جدید ویندوز موبایلش با نام Lumia 610 را رونمایی کرده است که از تکنولوژی پرداختی NFC (پرداخت میدانی نزدیک) برخوردار است. این موبایل قابلیت نصب سیستم‌های پرداختی بر روی پلتفرم ویندوز موبایل مایکروسافت را دارد. این خبر توسط سایت رسانه‌ای reuters.com گزارش داده شده است.

بنا به گفته‌های منبع، این مدل از نوکیا، Lumia 610 NFC، از لحاظ سیستم پرداخت‌های بی‌تماس مورد تایید دو شرکت ویزا و مسترکارت است. Orange قرار است این محصول را در 3 ماه سوم سال 2012 به فروش بگذارد.

منبع: thepaypers

 

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/anin کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی