راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از نسخه چند زبانه پات رونمایی شد / پات، نخستین اپلیکیشن پرداخت ایرانی با قابلیت چند زبانه‌بودن

از جدیدترین نسخه پات در چهارمین گردهمایی تبادل‌نظر رهبران ایران کیش رونمایی شد. در این نسخه قابلیت چند زبانه‌بودن به این اپلیکیشن اضافه شده است و زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی در آن پشتیبانی می‌شود.

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره قابلیت جدید پات گفت: «ایده این موضوع را یکی از سهامداران ما به نام آقای روشنک داده بودند و ما نیز این ایده را پیاده‌سازی کردیم و اکنون اپلیکیشن پات تنها اپلیکیشن پرداخت ایرانی است که قابلیت چند زبانه‌بودن را داراست.»

شهره آقابابایی قائم‌مقام معاونت فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پات نیز در چهارمین گردهمایی تبادل‌نظر رهبران ایران کیش به اتفاقات مهمی که در سال ۹۶ برای اپلیکیشن پات افتاده بود، اشاره کرد و گفت: «تولید اپلیکیشن پات از ۲ سال پیش شروع شده بود ولی تمرکز جدی ما روی این اپلیکیشن در سال ۹۶ بود که به پیشرفت‌های قابل‌توجهی نیز ختم شد. ازجمله اینکه در تیرماه ۹۶، نسخه iOS آن عرضه شد و در مرداد و شهریورماه نیز قابلیت انتقال وجه برای چندین بانک روی آن ایجاد شد. سپس منوی پذیرندگان به آن اضافه شد و در مهر و آبان ماه نیز قابلیت پات سلامت و پوش نوتیفیکیشن روی آن قرار گرفت و هفته گذشته نیز از نسخه مخصوص روشندلان پات رونمایی کردیم و اکنون نیز از طریق پات می‌توان از مبدأ ۲۰ بانک انتقال وجه انجام داد.»

در چهارمین گردهمایی تبادل‌نظر رهبران ایران کیش، این شرکت از دو تن از افراد روشندلی که در عرضه نسخه مخصوص روشندلان پات به ایران کیش کمک کرده بودند نیز تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.