راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود نسخه بتا کیف پول جدید بیت‌کوین کش به بازار با قابلیت انجام تراکنش‌های NFC

چند روز پیش کیف پول جدید بیت‌کوین کش، به نام هندکش (Handcash) وارد بازار شد که امکان انجام تراکنش‌های NFC را نیز دارد. نسخه اولیه این کیف پول به‌صورت بتا موجود است و امکان دانلود آن برای تمامی دستگاه‌ها با سیستم عامل اندروید وجود دارد.

هندکش یک کلاینت تایید اعتبار ساده‌شده بیت‌کوین کش برای دستگاه‌های اندروید است و نسخه بتای آن در بازار موجود است. هدف از راه‌اندازی این کیف پول سهولت و راحتی استفاده و دارا بودن یک سری ویژگی‌های یکتا و منحصربه‌فرد است.

برای مثال یکی از این ویژگی‌ها، همین قابلیت NFC آن است که امکان انجام پرداخت‌های NFC در کسری از ثانیه را برای کاربر فراهم می‌کند. هرکسی می‌تواند شخصا پرداخت NFC انجام دهد، بدون اینکه نیازی به کد QR و یا یک آدرس مخصوص داشته باشد.

خالقان هندکش می‌گویند که انجام پرداخت‌های NFC تجربه جالبی است. باید حتما چنین تجربه‌ای را امتحان کنید. با این قابلیت شما می‌توانید تراکنش‌های بیت‌کوین کش را با هرکسی که می‌خواهید تنها در چند ثانیه و مهم‌تر از همه بدون اینکه آدرس خاصی از آن شخص بخواهید انجام دهید. درست مانند اینکه پول نقد دستتان است.

علاوه بر قابلیت NFC، کیف پول هندکش یک سیستم ویژه و منحصربه‌فردی هم برای آدرس‌ها دارد. این سیستم Cashtags نام دارد و به گفته توسعه‌دهندگان این کش‌تگ‌ها به هیچ آدرس خاصی وصل نیستند و فقط متصل به آی‌دی تلفن خودتان هستند. به عبارت دیگر زمانی که کاربری مقداری بیت‌کوین کش به یک کاربر دیگر هندکش می‌فرستد، سیستم کیف پول یک آدرس جدید برای هر تراکنش یه وجود می‌آورد.

منبع: Bitcoin.com

1 دیدگاه
  1. عامر می‌گوید

    پس انداز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.