راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره پی‌ر فرستند مدیر مدیریت نقدینگی بانک بی‌ان‌پی پاریباس چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / فرستند از سال ۲۰۰۵ مدیر بخش بین‌الملل مدیریت نقدینگی یا پول نقد در گروه بی‌ان‌پی پاریباس است. مسئول بالاسری او مدیرعامل گروه؛ یعنی تیری لابورد است. او از سال ۱۹۸۹ تا سال ۱۹۹۳ در بخش‌های عمرانی فعالیت می‌کرد.

سال ۱۹۹۸ او مسیر حرفه‌ای خود را تغییر داد و به بانک معروف فرانسه پیوست. آن زمان مسئولیت او در زمینه خلق محصولات، خدمات و راه‌حل‌های خلاقانه بود. سال 1999 او  مدیر اجرایی اینتربنک بود که به‌دنبال راه‌اندازی کیف پول الکترونیکی مونئو بود. از سال ۲۰۰۵ تا امروز هم در همین نقشی که اکنون برعهده دارد، حضور داشته است. مهم‌ترین نکته‌ای که از مسیر حرفه‌ای او می‌توان آموخت ثبات است. در کسب‌وکارها و بانک‌های ایران هم موارد زیادی از افرادی وجود دارد که به‌صورت آهسته و پیوسته در برخی بانک‌ها و شرکت‌ها حضور دارند.

معمولا این شرکت‌ها یا بانک‌ها در دسته بانک‌ها و شرکت‌های موفق قرار می‌گیرند. ثبات یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای توسعه در کسب‌وکارهای مختلف است. نکته مهم دیگر درباره مسیر حرفه‌ای او تغییر از یک صنعت به صنعتی دیگر بوده است.

مدتی است در ایران هم برخی جرات کرده‌اند از مدیران خارج از صنعت استفاده کنند. باید امیدوار بود که نتیجه حضور این افراد موفقیت‌آمیز باشد؛ وگرنه ایده خوبی خواهیم داشت که با اجرایی اشتباه، سلاخی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.