راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

مناقصه شرکت خدمات انفورماتیک برای خرید تلویزیون و کامپیوتر

شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) در نظر دارد تأمین تجهیزات مورد نیاز خود به شرح زیر را از طریق مناقصه واگذار کند:

موضوع مناقصه: خرید تلویزیون و تعدادی کامپیوتر مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه ۹۶

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت می‌شود جهت دریافت اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، جنب خواجوی، پلاک ۶، طبقه اول، گروه بازرگانی داخلی (خانم راکد ۰۲۱۲۷۳۷۷۱۳۱) مراجعه کنند. جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر
  • ارائه گواهی‌نامه معتبر در خصوص رتبه‌بندی شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید و ارائه رایانه‌های غیر Main Frame

محل تحویل پاکات پیشنهادی، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، جنب خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.