راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت کاسپین نشان ملی مشتری‌مداری را دریافت کرد

دومین اجلاس سراسری مدیران مشتری‌مدار کشور روز یکشنبه 19 آذر 96 در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع دولتی و خصوصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، پس از انجام ارزیابی‌های اعلامی، این شرکت موفق به دریافت نشان ملی مشتری‌مداری شد.

این همایش ملی با عناوین برنامه‌ای هم چون شناخت مشتری و شناسایی انتظارات آنها به بررسی راهکارهای مناسب در جهت ارتباط با مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کننده، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی در حوزه CRM و باهدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.