راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به فروشگاه عابربانک ایران ارقام

ماهنامه عصر تراکنش / ایران ارقام قدیمی‌ترین شرکت فناوری در ایران است و این روزها تلاش می‌کند به دوران اوج خود بازگردد. ایران ارقامی‌ها با بیش از نیم قرن تجربه در ارائه محصولات و راه‌کارهای بانکی، همواره منشأ خدمات مؤثر در بخش بانکی کشور بوده و تلاش می‌کند با ارائه به‌روزترین محصولات و همگام با پیشگامان این صنعت در جهان، گامی در راستای پیشبرد اهداف نظام بانکی کشور بردارند.

خدمات و محصولات شرکت ایران ارقام در حوزه سخت‌افزاری شامل فروش تجهیزات بانکی از قبیل دستگاه‌های خودپرداز و CRS و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی این محصولات توسط شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور است. همچنین در کنار ارائه محصولات سخت‌افزاری، این شرکت با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری بانکی مثل سوییچ بانکی سبا و با در اختیار داشتن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های توسعه و پشتیبانی نرم‌افزار در کشور به فعالیت می‌پردازد.

آنچه در تصویر می‌بینید نمایشگاهی از ابزارهای بانکداری در محل ورودی ساختمان ایران ارقام است. ایران ارقامی‌ها به دنبال ایده‌های جدید هستند. مدتی است که این ایده در فضای بانکی کشور شکل‌گرفته که چرا یک عابربانک فقط باید متعلق به یک بانک باشد. مثلاً بهتر نیست که بانک‌های مختلف از طریق عابربانک‌های یکسان خدمات ارائه کنند؟ این ایده هنوز بالغ نیست ولی به نظر می‌رسد به زودی شاهد تحولی مهم در فضای ابزارهای بانکی خواهیم بود.

عکاس: احسان خان‌محمدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.