راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلگر / محمد گرکانی‌نژاد مشاور بانک مرکزی را بیشتر بشناسید

ماهنامه عصر تراکنش / گرکانی‌نژاد متعلق به گروهی از مدیران جوان ایرانی است که این روزها بیشتر به مثل و مانند او احتیاج داریم. اگر بخواهیم او را در یک کلمه خلاصه کنیم، آن کلمه چیزی نیست جز اعتدال. کمتر کسی را پیدا می‌کنید که با رئیس سابق مرکز توسعه تجارت الکترونیکی سر دشمنی داشته باشد.

ممکن است کسانی باشند که سبک و استایل مدیریتی او را نپسندند، اما احتمالاً در جاهایی که او بوده نمی‌شود به‌راحتی فردی را پیدا کرد که امروز دشمن جدی او باشد.

او که کارشناس ارشد مهندسی برق، گرایش سیستم‌های مخابراتی تربیت مدرس و کارشناس مهندسی برق، گرایش سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق دانشگاه تهران است، در سال‌های گذشته در طیف وسیعی از سازمان‌ها حضور داشته است؛ رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، معاون توسعه و نظارت شاپرک، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ماشین‌های اداری خوارزمی، معاون طرح و برنامه صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع الکترونیک بخشی از سمت‌های او بوده است.

این روزها او را می‌توان بازیکن آزادی در نظر گرفت که نقش‌اش تسهیلگری نهادهای نظارتی و قانونی در تطبیق با دنیای جدید است. گرکانی‌نژاد شناخت خوبی از فناوری و تغییراتی که به‌خاطر فناوری در قانون‌گذاری ایجاد شده، دارد و این روزها در جایی مانند بانک مرکزی تلاش می‌کند به آمادگی نهادهای ناظر در برابر موج فین‌تک کمک کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.