راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک کشاورزی دو ابزار MPOS و PDAPOS را به خدمات خود اضافه کرد

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک ابزارهای MPOS(موبایل پوز) و PDAPOS را با هدف رضایت بیشتر مشتریان و در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی به کار گرفته است.

MPOS با اتصال به تلفن همراه هوشمند قابلیت حمل آسان برای کسب‌وکارهای سیار و ارائه خدمت در محل مشتری را فراهم می‌کند و در شبکه‌های توزیع و پخش کاربرد فراوانی دارد. دارا بودن APP موبایلی، خدمات ارزش افزوده VAS، امکان گزارش‌گیری از تراکنش‌های انجام شده و ارسال رسید دیجیتالی برای پذیرنده به صورت فایل و برای دارنده کارت در قالب پیامک از دیگر امکانات این ابزار است.

ابزار PDAPOS در واقع کامپیوتری قابل‌حمل و کوچک با صفحه لمسی است که با استانداردهایی خاص به‌ویژه در بخش بدنه ازلحاظ مقاومت در مقابل ضربه، سقوط، تماس با آب و … تولید شده و نیز قابلیت افزوده شدن امکاناتی نظیر اسکنر بارکد یک و دوبعدی، قرائت‌گر RFID، بی‌سیم و دوربین را دارد. همچنین داشتن Wi –Fi و بلوتوث، امکان به‌روزرسانی اطلاعات با دیگر دستگاه‌های دیجیتالی، قابلیت ارائه سرویس‌های پرداخت نظیر خرید، مانده، پرداخت قبض، خرید شارژ، قابلیت نصب برنامه‌های سازمانی در محیط اندروید، تجمیع دستگاه‌های پوز، تبلت و پرینتر ویزیتورها در یک دستگاه، استفاده از مزایای مکمل دستگاه POS PDA برای دریافت گزارش‌ها آنلاین و حذف خطاهای انسانی و پرداخت در محل و … از جمله امکانات و کاربردهای این ابزار است.

دو ابزار جدید MPOS و PDAPOS بیشترین کاربرد را برای شرکت‌های پخش، امدادی، خدماتی، رستوران‌ها، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل، خدمات پستی، پارکینگ‌ها، شرکت‌های بیمه و تمامی شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس در محل مشتری دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.