راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماهیندرا کام‌ویوا برنده بهترین محصول پرداخت موبایلی و راهکار پایانه فروش Drivers of Digital Awards شد

شرکت ماهیندرا کامویوا (Mahindra Comviva) توانست در رویداد Drivers of Digital Awards برنده دو بخش بهترین محصول پرداخت موبایلی و بهترین راهکار پایانه فروش شود.

شرکت ماهیندرا کام‌ویوا یکی از بزرگ‌ترین فعالان در زمینه فناوری اطلاعات است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و نماینده این شرکت در ایران، شرکت رمیس است. پلتفرم کام‌ویوا در حال حاضر در بیش از ۹۰ کشور و برای ۱۳۰ مشتری بزرگ پیاده‌سازی شده است و جزو بالغ‌ترین محصولات در دنیا در حوزه پرداخت موبایلی است.

رویداد Drivers of Digital، رویدادی است که از ماه ژوئن سال گذشته و توسط صنعت دیجیتال کشور هند، راه‌اندازی شد. این رویداد که معمولا با عنوان DoD Awards شناخته می‌شود شامل سخنرانی‌ها، بحث‌ها و گفتگوها میان افراد فعال در حوزه دیجیتال و همین‌طور میزبان متخصصانی از برندهای پیشرو در صنعت دیجیتال حاضر در کشور هند است.

این رویداد 6 حوزه بازاریابی دیجیتال، وب‌سایت، موبایل، امور مالی دیجیتال، بازاریابی محتوا و جوایز ویژه را پوشش می‌دهد و در هر بخش شرکت‌هایی که توانستند بهترین خودشان را ارائه دهند، معرفی می‌کند.

به‌این‌ترتیب شرکت ماهیندرا کامویوا توانست در دو زیرمجموعه بهترین محصول پرداخت موبایلی و بهترین راهکار پایانه فروش از برندگان این رویداد باشد.

منبع: Linkedin

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.