راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه مالی پاسارگاد در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

گروه مالی پاسارگاد در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (Kish Invex 2017) که از ۸ الی ۱۱ آبان‌ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برپاست حضور دارد و حامی مالی برگزاری این رویداد است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این نمایشگاه شرکت‌های این گروه مالی شامل بانک پاسارگاد، گسترش انرژی پاسارگاد، میدکو، فناپ، بیمهٔ پاسارگاد، نسیم سلامت پاسارگاد، شناسا و پرداخت الکترونیک پاسارگاد حضور دارند و به معرفی خدمات، طرح‌ها و پروژه‌های حال و آینده خود می‌پردازند. در دورهٔ جاری این نمایشگاه بیش از ۲۷۰ مجموعهٔ داخلی و ۷۰ شرکت‌کننده از بیش از ۲۵ کشور در ۲۱ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند و هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه بیش از ۲۴ همایش و نشست تخصصی با حضور هیئت‌های داخلی و خارجی، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندان در حال برگزاری است.

پنل تخصصی گروه مالی پاسارگاد با عنوان «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد» روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در مجموعه همایش‌های جزیره کیش، سالن ابن‌سینا به همراه بخش پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.