وزیر ارتباطات: گام‌های بعدی رفع فیلترینگ امسال برداشته می‌شود

وزیر ارتباطات: گام‌های بعدی رفع فیلترینگ امسال برداشته می‌شود

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت که پیش از ظهر امروز، برابر با چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور اعضای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در خصوص رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به سکوهای بین‌المللی بیان کرد: «امسال شاهد برداشتن گام‌هایی بعدی در این راستا خواهیم بود. با توجه به فرایندی که در این راستا تعریف شده و نگاهی که دولت چهاردهم دارد، می‌خواهیم اجماع و همگرایی میان نگاه‌های مختلف ایجاد شود که فرایند مذاکرات زمان‌بر است.»

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت نیز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به خبرنگاران، پیگیری رفع فیلترینگ از مسیری خارج از شورای عالی فضای مجازی را رد کرد و گفت: «پیگیری‌ هر مسئله‌ای باید در مکان قانونی آن انجام شود. نمی‌توانیم مکان پیگیری مسائل را به صورت دائم جابه‌جا کنیم.»

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/81sv کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی