راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش راه پرداخت از اولین رویداد کافه فین‌تک توسن

اولین کافه فین‌تک توسن با حضور مشتریان شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) یکشنبه 30 مهرماه با حضور جمعی از مدیران ارشد فناوری اطلاعات بانک‌های کشور برگزار شد.

حوزه B2B با توجه به اهمیت در فرایند بانکی نخستین موضوع مورد بررسی در اولین نشست کافه فین‌تک توسن بود. توسن برای ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان به‌صورت غیرحضوری، اقدام به بازنگری و به‌روزرسانی معماری راهکارهای خود در سه محور فرآیند، سرویس و اطلاعات کرده است که در این نشست موردبحث و بررسی قرار گرفت.

توسن در این جلسه همچنین به معرفی TSB+ پلتفرم توسعه سرویس‌های بانکی، فرآیندهای بانکداری و تعامل باز با شرکای استراتژیک و مشتریان ویژه خود پرداخت. به‌طورکلی راهکار TSB+ از یک طرف سرویس‌های مربوط به سامانه‌های بانکداری را با پروتکل‌ها و استانداردهای گوناگون دریافت می‌کند و از طرف دیگر با بهره‌گیری از سامانه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار توسن در دل خود، به‌صورت یکپارچه، استاندارد و فارغ از نوع کانال ارتباطی، سرویس فرایندهای ساده یا ترکیبی را ارائه می‌کند.

احمد آهی مدیر امور فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن و حسینی از مدیران اداره نرم‌افزار بانک سینا ازجمله مدیرانی بودند که در این جلسه سخنرانی کوتاهی برای حاضرین داشتند.

احمد آهی مدیر امور فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن
احمد آهی مدیر امور فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن

درباره کافه فین‌تک بیشتر بدانید

برنامه «کافه فین‌تک» از این پس آخرین یکشنبه هر ماه توسط شرکت توسن برگزار می‌شود و رویکرد های نوین و فعالیت‌های جدید توسن به مشتریان این شرکت ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گفت.

هدف از برگزاری برنامه این است که مدعوین از بخش‌های مختلف کسب‌وکاری بانک‌ها در فضایی صمیمانه، به گفت‌وگوی تعاملی در رابطه با مدل‌های جدید کسب‌وکار و یا مشکلات پیش رو بپردازند.

در این میان، این شرکت راه‌حل‌های خود را با رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای انجام شده ارائه خواهد داد و به معرفی محصولات جدید و یا رویکردهای جدیدی که در دست اقدام دارد، می‌پردازد؛ به‌عبارت‌دیگر، هدف این است که راه‌حل‌ها متناسب با مسائل واقعی مشتریان طراحی و ارائه شود.

به‌این‌ترتیب با حضور تمامی مشتریان، مسائل روز و چالش های جریان‌های اصلی کسب‌وکاری در صنعت بانکداری مورد بررسی قرار می‌گیرند و در نتیجه این هم‌افزایی ، ارتقای روز افزون محصولات شرکت توسن را شاهد خواهیم بود.

به عقیده مدیران ارشد شرکت توسن، هدف کافه توسن بازاریابی و دموی محصول نیست بلکه هدف اصلی، ساخت، بازسازی و شکل دادن ارتباط قوی و نزدیک با مشتریان است تا با مطرح‌شدن چالش های پیش روی مشتریان، برای رفع آن با اولویت برنامه‌ریزی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.