راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرمانده / درباره سید روح‌اله فاطمی اردکانی بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / سید روح‌اله فاطمی اردکانی چهارمین مدیرعامل شرکت توسن است. بنیان‌گذار و اولین مدیر این شرکت برادر بزرگ‌تر او یعنی سید ولی‌اله فاطمی اردکانی بود. بعد دوست قدیمی و فنی فاطمی یعنی علی‌اکبر نامداری مدیرعامل شد. مدتی هم مدیری از «سیلیکون ولی» یعنی حسین رأسی سکان هدایت این شرکت را در دست گرفت.

در همه این سال‌ها روح‌اله فاطمی در این شرکت رشد کرد تا آبان پارسال که دوباره یک فاطمی مدیریت شرکت توسن را بر عهده گرفت. در زمان مدیرعاملی مدیر جوان شرکت توسن، این شرکت موفق شد دو مهاجرت سامانه یکپارچه بانکی در دو بانک کشور انجام دهد.

سید روح‌اله فاطمی اردکانی، تحصیلات خود را در رشته اقتصاد در دانشگاه تهران آغاز کرده و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فن‌آوری اطلاعات و دکتری رشته مدیریت راهبردی کسب‌وکار استراتژیک (DBA) است.

او آغاز فعالیت خود را از بدنه کارشناسی توسن و از سال 1379 زمانی که توسن یک شرکت کوچک بود آغاز کرد. روح‌اله فاطمی تاکنون سوابق متعدد همکاری در این شرکت با عناوینی همچون مدیر شبکه، مدیر پشتیبانی فنی، مدیر عملیات، معاون خدمت و عضو هیئت‌مدیره شرکت را طی سال‌های گذشته بر عهده داشته است. با توجه به سابقه روح‌اله فاطمی در توسن، او از افرادی است که به خوبی با مسائل داخلی و بیرونی این شرکت آشناست و شروع مدیریت او شروع تازه‌ای برای شرکت توسن بود.

به نظر می‌رسد شرکت توسن با انتخاب او در مدیریت ارشد این شرکت، به دنبال تثبیت مدیریت در این شرکت است.

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان ایرانی راهکارهای بانکداری الکترونیکی و پرداخت است که با 17 سال سابقه فعالیت در این حوزه، تعداد زیادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی داخلی و چندین موسسه مالی خارجی مشتری محصولات و خدمات آن هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.