راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آپ قهرمان دوومیدانی کشور شد

مرحله دوم بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با برتری تیم آسان پرداخت (آپ) به ‌پایان رسید. این مسابقات با شرکت 200 ورزشکار در قالب 11 تیم باشگاهی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 16 و 17 مردادماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم آسان پرداخت با 215 امتیاز به قهرمانی رسید.

در روز اول برگزاری مرحله اول این مسابقات آرمین شاه ملکی در 20 کیلومتر پیاده‌روی، آرمین سبحانی در 110 متر با مانع، علی خدیور در 400 متر، همایون همتی در 1500 متر، محمد چشمه‌زار در 100 متر، احسان حدادی در پرتاب دیسک، محمدحسین اسکندری در پرتاب وزنه، محمدرضا وظیفه‌دوست در پرش ارتفاع، جلیل ناصری در پنج هزار متر برای آسان پرداخت امتیازآوری کردند.

در روز دوم نیز محمدجواد مرادی در نیمه ماراتن، پژمان یارولی در 800 متر، امید تاجی در پرتاب نیزه، حسین فلاح در پرش با نیزه، محمد چشمه‌زار در 200 متر، همایون همتی در سه هزار متر با مانع، جلیل ناصری در 10 هزار متر، علیرضا خالدی در پرش طول امتیاز آوران آسان پرداخت بودند. این اولین تجربه حضور تیم آسان پرداخت به‌عنوان باشگاه دوومیدانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور است.

در مرحله اول این مسابقات که در مردادماه جاری برگزار شد تیم آسان پرداخت با 217 امتیاز به قهرمانی رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.