راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت در استانبول برگزار می‌شود

دومین نشست تجاری-فناوری شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت (D-8 TTEN) به میزبانی شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (توبیتاک) در تاریخ ۲۶ الی ۲۸ مهرماه در استانبول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست در ۳ بخش ارائه عمومی، جلسات تجاری بین شرکت‌ها (B2B Meetings) نمایشگاه جانبی در حاشیه نهمین نشست سران و وزرای خارجه با حضور شرکت‌های فناور حوزه انرژی‌های تجدید پذیر از ۸ کشور عضو برگزار می‌شود.

نشست‌های تجاری-فناوری شبکه انتقال و تبادل فناوری دی-هشت با محوریت حوزه‌های مختلف فناوری با حضور شرکت‌های فناور از کشورهای عضو به‌منظور آشنایی شرکت‌ها از توانمندی‌های یکدیگر و توسعه مبادلات فناوری و مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک برگزار می‌شود.

اولین دور این نشست با حضور ۱۸ شرکت فناور تولیدکننده داروهای بیوسیمیلار اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ در شهر داکا در بنگلادش به میزبانی شورای تحقیقات علمی و صنعتی بنگلادش برگزار شد و نشست دوم درزمینهٔ انرژی‌های تجدید پذیر در ترکیه برگزار خواهد شد.

شرکت‌های فناور در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر می‌توانند با ارسال آدرس ایمیل دبیرخانه به نشانی info@d۸teen.org برای ثبت‌نام در این نشست اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.