راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور صفحه نمایش‌های دیجیتال اینجنیکو با قابلیت انجام پرداخت در هفته خرده‌فروشی پاریس

استارت‌آپ Think and Go با همکاری شرکت اینجنیکو و با استفاده از فناوری پرداخت غیرتماسی، صفحه نمایش‌های تبلیغاتی دیجیتال موجود در سطح شهر را به پایانه‌های فروش تبدیل کرده است و این محصول در هفته خرده‌فروشی پاریس و در غرفه اینجنیکو حضور داشت.

 

Think and Go استارت‌آپی است که در سال 2010 تأسیس شد و تکنولوژی ارائه می‌کرد که به کمک آن هر صفحه نمایش دیجیتال می‌توانست با وسایل متصلی مانند تلفن‌های هوشمند ارتباط داشته باشد.

از سال 2015 گروه اینجنیکو و Think and Go با استفاده از فناوری پرداخت‌های غیرتماسی توانست این صفحه‌های نمایش دیجیتال را به پایانه‌ها فروش تبدیل کند و با این کار عبارتی به نام تجارت صفحه نمایش را وارد بازار کند. علاوه بر فروشگاه‌های بزرگ، از این فناوری می‌توان در جاهای دیگری مانند فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار هم استفاده کرد.

ثمره این محصول برای فروشنده‌ها، کانال دیگری برای فروش بیشتر محصول بود و برای مشتریان هم این فرصت را فراهم می‌کرد تا هرچیزی که می‌خواهند، از بلیت تئاتر گرفته تا محصولات مختلف فروشگاهی را از طریق این صفحه نمایش‌ها خریداری کنند و بعدا در فروشگاه مورد نظر دریافت کنند.

سال 2016، شرکت اینجنیکو، Think and Go را خریداری کرد.

منبع: Ingenico

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.