راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس جدید جی پی مورگان در حوزه بانکداری همراه

بانک جی پی مورگان از سرویس جدیدی برای ارائه خدمات آنلاین استفاده می‌کند. سرویس ACCESS برای ارائه خدمات آنلاین به کاربران کشورهای آسیا و اقیانوسیه طراحی شده است.

به گزارش راه پرداخت به نقل از شرکت ملی انفورماتیک، این سرویس که ACCESS نام دارد پلتفرم ویژه‌ای است که در بانکداری موبایلی به کار می‌رود. سرویس مزبور به مشتریان بانک جی پی مورگان در منطقه آسیا و اقیانوسیه خدمات رسانی می‌کند.

کاربران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند حساب خود را کنترل و مدیریت کرده و با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها، در هر زمان که مایل باشند اطلاعات تراکنش‌ها و موجودی حساب‌های خود را استخراج نمایند. مشاهده جزئیات تراکنش‌ها و نیز دریافت اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی ثالث، از دیگر کاربردهای این برنامه می‌باشد.

Hendra Lembong یکی از مدیران جی پی مورگان، با اشاره به افزایش تقاضا برای کسب اطلاعات آنی و نیز افزایش سطح دسترسی به پلتفرم‌های کسب و کار، گفت: ACCESS به بخش جدایی ناپذیری از ابزار این بانک تبدیل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.