راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیست و هشتمین همایش سالانه بانکداری اسلامی ۷ و ۸ شهریورماه برگزار می‌شود

بیست و هشتمین همایش سالانه بانکداری اسلامی با موضوع «نقش نظام اعتباری بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال (در چارچوب بانکداری اسلامی)» ۷ و ۸ شهریورماه ۹۶ در محل برگزاری همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) با حضور مدیران ارشد شبکه بانکی، صاحب‌نظران حوزه پولی و بانکی و استادان حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ایران، همایش بانکداری اسلامی دارای ۲۷ سال سابقه برگزاری پیاپی و بدون وقفه است. این رویداد هر سال در هفته بانکداری، مقارن با تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته فرصتی مغتنم برای بسط دانش و علوم بانکداری، تضارب افکار بین صاحب‌نظران داخلی و خارجی و هم‌افزایی میان آنان را به نحو شایسته مهیا ساخته است.

مخاطبان اصلی این همایش مدیران و کارشناسان ارشد نظام مالی و بانکی کشور و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه هستند که به‌صورت کاملاً هدفمند انتخاب و به حضور در همایش دعوت می‌شوند تا از دستاوردهای ارزنده آخرین مطالعات و پژوهش‌های برتر در حوزه علوم بانکداری و مالی اسلامی که در قالب سخنرانی، ارائه مقاله، میزگرد تخصصی و یا کارگاه‌های آموزشی در روزهای برگزاری همایش ارائه می‌شوند، به نحو کاملاً مطلوب استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.