راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت کلارنا از سرویس پرداخت فردبه‌فرد خود به نام Wavy رونمایی کرد

شرکت فین‌تکی کلارنا (Klarna) از دو ماه پیش، شروع به همکاری با شرکت‌های ویزا، پرمیرا (Permira) و Brightfolk کرده و به‌تازگی هم از سرویس پرداخت فردبه‌فرد خود به نام wavy رونمایی کرده است.

دو ماه پیش، شرکت کلارنا، مجوز کامل فعالیت‌های بانکی را هم دریافت کرد تا به گفته سباستین سیِمیاتکوسکی (Sebastian Siemiatkowski) مدیرعامل این شرکت، به یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های اروپا تبدیل شود.

Wavy، سرویس پرداخت فردبه‌فرد جدید شرکت کلارنا است و در حال حاضر هم روی سیستم‌های اندروید و iOS پیاده‌سازی شده است. کاربران با استفاده از اپلیکیشن رایگان Wavy می‌توانند در بیش از 30 بازار اروپایی، برای دوستان و آشنایانشان پول بفرستند و از آن‌ها درخواست پول داشته باشند.

افراد می‌توانند حساب بانکی یا کارت اعتباری خود را به Wavy متصل کنند و با ایجاد یک لینک پرداخت، که هم از طریق شبکه اجتماعی و هم از طریق حساب Wavy قابل ارسال و دریافت است، کار انتقال پولشان را انجام دهند.

از طرف دیگر، دریافت‌کنندگان هم می‌توانند ازطریق حساب بانکی خود و بدون اینکه نیازی به ثبت‌نام برای سرویس Wavy داشته باشند، پول موردنظر را دریافت کنند.

همچنین کاربران می‌توانند درخواست‌های پرداختشان را با استفاده از کارت‌های اعتباری صادره توسط اتحادیه اروپا و یا از طریق سیستم Sofort Uberweisung انجام دهند.

Wavy محصول مشترک شرکت کلارنا و استارت‌آپ آلمانی Cookies است. این استارت‌آپ درواقع توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های پرداخت فردبه‌فرد است و حدود یک سالی می‌شود که با شرکت کلارنا همکاری و مشارکت دارد.

شرکت کلارنا ارائه‌دهنده تجربه‌های خرید تک کلیکی است و قابلیت‌های پرداخت مستقیم، پرداخت بعد از دریافت و همین‌طور برنامه‌های قسط‌بندی را دارد. این شرکت در سال 2005 و در سوئد تأسیس شد و در حال حاضر هم در کلمبوس، مرکز ایالت اوهایو، مستقر است.

بیش از 60 میلیون مصرف‌کننده و بیش از 70 هزار فروشنده در 18 بازار جهانی در حال استفاده از راهکارهای شرکت کلارنا هستند.

منبع: Banking Technology

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.