راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهره مندی بیش از 666 هزار مشتری از همراه بانک صادرات

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، 666 هزار نفر از مشتريان بانک صادرات ايران از خدمات غير حضوري بانکداري مبتني بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزاياي ويژه آن همچون امکان انتقال وجه بين حساب‌هاي بانک صادرات و ساير بانک‌هاي کشور بهره‌مند مي‌باشند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، اين بانک در راستاي همسويي با بانکداري روز دنيا و تامين آسايش و رفاه مشتريان خود از تيرماه سال 1387 خدمت رساني از طريق تلفن همراه را به صورت رسمي آغاز و بيش از 666 هزار نفر از مشتريان اين بانک تا پايان دي ماه 1390 در سيستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزاياي اين خدمت نوين برخوردار شده‌اند.

براساس اين گزارش در مجموع بالغ بر 666 هزار حساب از سيستم‌هاي يکطرفه و دوطرفه بانک استفاده مي‌کنند و همچنين 146 هزار حساب از خدمات سيستم پيام کوتاه (sms) که آخرين گردش حساب مشتري را اعلام مي‌کند، بهره‌مند مي‌باشند.

گفتني است کليه دارندگان حساب‌هاي سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سيستم همراه بانک را به صورت رايگان داشته و متقاضيان استفاده از اين خدمت مي‌توانند با مراجعه به سايت اينترنتي اين بانک به آدرس www.bsi.ir و دريافت نرم افزار مربوطه و نصب آن برروي دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره برداري از اين سيستم اقدام نمايند.

اين گزارش حاکي است درمقطع يکماهه دي ماه 90 بالغ بر 7 ميليون تراکنش موفق ازطريق سيستم همراه بانک ثبت شده است. لازم بذکر است همراه بانک صادرات برخوردار از برترين سيستم‌هاي امنيتي و محافظتي بوده و منحصراً صاحب حساب با استفاده از کدهاي ورودي شخصي، مجوز ورود به سيستم و استفاده از آن را خواهد داشت.

شايان ذکراست مشتريان بانک صادرات با استفاده از اين سيستم‌ که تاثير بسزايي درصرفه جويي وقت و هزينه آنان دارد، قادر خواهند بود از طريق تلفن همراه خود علاوه برمشاهده صورتحساب و شماره شناسه حساب بانکي (شبا)، از مانده حساب مطلع و راساً نسبت به پرداخت قبوض، استعلام چک و انتقال وجه بين حساب‌هاي بانک صادرات و ساير بانک‌هاي کشور اقدام نمايند.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.